mijn man en ik zijn binnenkort een weekend zonder kids. Dat zijn we regelmatig en normaal vullen we dat altijd in met dagje sauna, shoppen, bios, uit eten etc. Maar nu wil ik graag eens iets anders. Vorig jaar hebben we paleis het loo bezocht en anna frank huis, erg leuk. Zoiets in die trant zoek ik eigenlijk weer. Iemand tips?
Wij plannen wel eens dagje rond een soort thema, waarbij we een bepaalde route rijden en je komt dan vaak leuke dingen tegen die je vooraf niet gepland hebt. Dus bijvoorbeeld de Zuiderzeeroute, waarbij we allerlei plaatsjes rond het IJsselmeer bezochten en overal een rondwandelingetje hebben gemaakt, evt bezienswaardigheden bekijken, en lekker lunchen en dineren op de leukste plekjes. Ook hebben we een keer een ‘langs het tuinpad van mijn vader’-tourtje gedaan, waarbij we allerlei kleine Friese gehuchtjes waar familie van mijn man ooit heeft gewoond af gingen, oh zo leuk wat voor verborgen leuke dingen je dan tegenkomt. Zelfs hele oude begraafplaatsjes met gedenktekens voor familieleden van een eeuw terug en zo, klinkt raar, maar was oh zo leuk. Of een tochtje door het Gooi, langs alle dure huizen gewandeld. En dan altijd ergens lekker koffiedrinken, lunchen en dineren. Een tocht langs Zeeuwse kustplaatsjes was ook heel leuk. Dat soort dingen, je kunt van alles verzinnen en je hebt altijd een leuke verrassende dag.
Dagje Rotterdam vind ik leuk. Beetje rondwandelen, Markthal, Fenix Food Factory, evt varen of rondvaart..
Wij willen binnenkort naar Walibi, lekker in de achtbanen waar de kinderen niet in durven. Is ook eens wat anders
Wij zijn vorig jaar met zn tweeën naar de Efteling geweest, willen nu net als nougat naar Walibi.. Karten, high tea, Sanadome of met mooi weer een dagje naar Texel oid.