ja vandaag is het zover dinsdag de 17de volle maan.... mij benieuwen hoeveel er vandaag gaan bevallen. laat het weten als h et zover is he !!!
Toch jammer dat het een bakerpraatje is he Ik denk dat veel meiden het best fijn zouden vinden, mijzelf incluus
@ odess zeg nooit nooit he je weet niet wat er vannacht gebeurt. ik geloof er ook niet eg in hoor maar wel grappig om te weten toch ?
ben ook benieuwd:d was al aan het kijken of er al een topic over was gemaakt.. Sinds gisteren heb ik oefen/voorweeen... dus we zullen zien... of het door gaat zetten..
nou ik ben de eerste die kan vertellen dat ons meisje nog veilig in mn buik zit. stiekem gehoopt dat ze vannacht zou komen maar ook weer niet nog 2 weken volhouden maar.
Hier nog een! Gister gestript, heel veel last van (voor)weeen gehad, vannacht werd het wat minder en nu begint het weer. Alleen niet regelmatig...ik hoop echt dat t doorzet vandaag, maar ben dr bang voor. Liefs, DD
@ duveldraakje : ik hoop voor je dat het door gaat zetten voor je. alleen voorweeën is niks he. ik zal aan je denken laat maar weten hoe het gaat.
helaas hier ook niks! Zo meteen wel naar de gyn, hopelijk mag de keizersnede eerder, want deze mama is aan het einde van der latijn!
En ook ik heb nog een baby in m'n buik in plaats van in m'n armen Volgens mij ook geen voorwerk of wat ook. Ja... gisteren en eergisteren zo af en toe wat lichte krampen in m'n buik, bijna niet noemenswaardig maar je gaat er wat meer op letten he Maar die krampen waren ook niet over m'n hele buik, alleen links en rechts onderin en een beetje in m'n onderrug.