vrijwel zeker een meisje bij 15wk4dgn, wie ook?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Tomaat, 26 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tomaat

Tomaat Lid

17 jul 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben even benieuwd naar jullie ervaringen...
    Begin deze week voor een controle geweest en de VK was zo vriendelijk om even te kijken of ze al kon zien wat 't zou worden.
    Ze zei: op basis van wat ik zie en niet zie (namelijk: drie streepjes en niets tussen de beentjes) kan ik er nu niks anders van maken dat het een meisje wordt.
    Maar eigenlijk is het nog iets te vroeg voor een geslachtsbepaling, dus ik geef je 75% kans.

Ben benieuwd...wie heeft rond deze tijd 15 en een halve week) oom zo'n 'voorspelling'gehad en hoe is het uitgepakt?

Dankjewel voor jullie reacties.

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Met 14+3(?) waren wij er al zeker van dat het een meisje werd. Waren naar een echoscopiste geweest die al vroege geslachtsbepalingen doet. Werd later ook bevestigd dat het inderdaad een meisje was ;)

Overigens is bij 16 weken prima een geslachtsbepaling mogelijk. Tenminste hier is het bij diverse echobureaus standaard rond de 16e week dit evt te laten bepalen.

3. Tomaat

Tomaat Lid

17 jul 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel Abri, leuk om te horen!
    Aan de ene kant denk ik: het is vast een meisje, aan de andere kant wil ik nog even een slag om de arm houden.
    Het is uitverkoop en ik zie zoveeeel schattige meisjesdingen die ik graag wil hebben....maar ik durf nog niks te kopen.
    Volgende week maandag heb ik nog een echo, ben dan 17week4 dagen. Als het dan nog steeds een meisje is mag ik op kledingjacht van mezelf!

4. Tomaat

Tomaat Lid

17 jul 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ja, op zich kan een echo met 16 weken prima zijn, maar ik hoor ook wel verhalen van echoscopisten die t toch mis hadden , en dat die kans bij een meisje groter is, omdat er vanuit een andere hoek wel iets tussen de beentjes te zien is.

5. Mer

Mer Actief lid

25 mei 2011
    390
    394
    63
    Vrouw
    Bij 15+2 werd bij ons gezegd dat het een meisje was. Zonder twijfel was duidelijk te zien. Bij de 20 weken echo is het bevestigd.

6. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Ik was ook 15,6 en met zekerheid een meisje:)

7. Onje

Onje Niet meer actief

13.6 een meisje daarna nog 5 of 6 weer het even niet meer geslacht echo's gehad en allemaal zonder twijfel een meisje!

8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Met precies 16 weken is woensdag bij mij gezegd een meisje, kon het heel duidelijk zien, ben er helemaal van overtuigd!

9. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik heb met dezelfde termijn een geslachtsbepaling gehad. 100% zeker. Volgens deze vrouw maakte het niet uit of je met 14 weken of met 16 weken of nog later komt. Zichtbaar is zichtbaar...aldus deze vrouw...
    Bij de 20 weken echo is het nog eens bevestigd!

10. Tomaat

Tomaat Lid

17 jul 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties! Ik begin er steeds meer in te geloven dat 't een meisje is (wordt nog wennen als het NIET zo is, haha)!
    Ik zal hier, als ik het met 99% zekerheid weet, nog een update doen.

11. Cartje

Cartje Niet meer actief

Ik heb precies hetzelfde ! Ik moet nog 3 weken wachten en dan weten we het zeker ... Maar ivm tijd en aanbiedingen toch een enkele aankoop gedaan voor de slaapkamer en is het toch een jongen schilderen we het gewoon over :) en hangen we de verduisterde gordijnen gewoon bij ons zelf... Aankleding kamertje etc kopen we voor de zekerheid nog even niet. Spannend !

12. Sayenna

Sayenna Actief lid

13 mrt 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij kregen te horen bij 15+2 dat t een meisje zou worden. Bij de 20 weken echo bevestigd!:)

Deel Deze Pagina