Hallo dames Ik heb dinsdag de 20 weken echo en heb nou al de kriebels. Vind het een beetje eng eigenlijk, omdat ze natuurlijk alles na gaan kijken nu. Vind het ook fijn dat ik de kleine weer gaat zien na 8 weken maar het is en blijft spannend en de zenuwen gieren door m'n lijf. Hebben jullie daar ook last van??? Liefs een zenuwen pees
Wij hadden afgelopen vrijdag de 20-weken echo. We waren heel zenuwachtig, maar alles was gelukkig goed. Ik kan me je gevoel goed voorstellen, maar het komt vast allemaal goed. Succes dinsdag!
Wij hebben woensdag de 20 weken echo en het blijft altijd spannend. Ik zal blij zijn als ik gehoord hebdat alles goed is.
Wij hebben hem ook morgen. En ik begin nu een beetje de kriebels te krijgen, het is toch spannend of alles goed is. Gelukkig mag ik morgen al om 9 uur, dus ik hoef niet de hele dag nog te wachten.
wij hebben hem ook morgen, om half 12 we hoeven dus gelukkig niet de hele dag in de zenuwen te zitten. wel heel erg spannend omdat ze overal naar gaan kijken! en hopelijk kunnen ze het geslacht zien
Ze zijn niet verplicht het geslacht te vertellen! Ze waarschuwen hier ervoor dat ze het niet altijd willen zeggen. Want tjaa het is een medische echo.... Ik had hier geen zin in en heb dus een geslachtsecho geregeld
Wij hebben een afspraak om 9.30 dus ook lekker vroeg. In het boekje wat ik heb meegekregen staat ook dat het een medische echo is en dat ze niet altijd naar het geslacht kijken. Ligt eraan of de echoscopist (weet niet hoe je het schrijf) een beetje leuk en vriendelijk is............. Maar hoop wel als die heeft gezegd dat alles goed is dat die dan ook naar het geslacht gaat kijken Succes dames Ik hoop dat ik straks kan slapen8)
wij hebben de echo ook vandaag. Vanmiddag om half 4.. dus we moeten nog even geduld hebben. De zenuwen zijn al wel aanwezig..
Alles was goed met de kleine, jeetje wat was ik zenuwachtig. Ook weer mooi om je kindje weer te zien!!! Volgens de echoscopist is het een meisje, helemaal super!! Heb net gelijk gebeld naar het echobureau om een afspraak te maken voor een 3d echo. Die is pas over 6 weken maar heb m alvast vastgelegd. Dames succes
Bij ons was gelukkig ook alles goed, en wij krijgen ook een meid. Alleen m'n placenta ligt voor m'n baarmoedermond, dus ik moet met 30 weken weer voor een echo.
Gefeliciteerd allemaal! Bij ons was ook alles goed. Leuk om de kleine weer te zien! We weten niet wat het wordt, willen het ook niet weten..
Wij hebben morgen de echo, heel spannend want met de vorige echo (18 weken) lag de placenta voor de baarmoedermond hopenlijk is ie nu verschoven.
hoi meiden, ik mag morgen ook spannend zeg!!! begin nu wel de kriebels te krijgen hoop dat morgen alles goed is groetjes en allemaal succes