Nou de titel zegt het al: wat kun je zien bij een echo van 4.4 weken. Donderdag ga ik naar de gynaecoloog, eigenlijk voor het pre-zwangerschapsspreekuur ivm te verwachten problemen bij de zwangerschap. Ook wilde ik vragen of ik misschien in de overgang aan het komen ben (bij mijn moeder begon de overgang op haar 34e), aangezien mijn cycli ineens 62 dagen duren. Of dat ik misschien PCO heb(mijn zus heeft dit). En nu was ik al even een beetje misselijk en mijn man wist voor 80% zeker dat ik zwanger was. Nergens op gebaseerd natuurlijk, maar ik had zo'n vertrouwen in zijn gevoel dat ik een test deed en warempel: hij was knalpositief! Stel dat de gyn donderdag een echo doet en ik ben 4.4 weken, wat zie je dan? Ik hoor weleens iets over een zwangerschapsring? Wat is dat? Ik snap dat je geen springend kindje ziet. Tenzij ik al langer zwanger ben natuurlijk..
Pfffoe. Ik denk dat je zelfs die ring niet ziet maar alleen nog maar verdikt slijmvlies. Wel spannend allemaal!! Anders doe je toch een test van clear blue met tijdsindicatie? Dan weet je hoever je ongeveer bent. Van harte gefeliciteerd natuurlijk nog!!!
ik denk dat je nog niet veel ziet.. idd verdikt slijmvlies en een zwangerschapsring.. ik had een echo met 5,5 week. daar zag je goed de baarmoeder zitten met een ieniemieni dingetje erin van 4 mm.
Hee! Ik had (na een berekening achteraf) ook een echo met 4w4d. Toen zagen we idd een zwangerschapsring. Niks meer niets minder. Het is zegmaar een witte ring, met zwarte vulling. De gyn kon me toen nog niet met zekerheid zeggen of ik wel of niet zwanger was. Als dat af zou breken dan zou het een vmk zijn. Je ziet dan nog geen vruchtje zitten. Alleen de ring. Maar een ring dus inderdaad Kan eigenlijk niet zo goed uitleggen Maar, heel veel succes!!
Dank jullie wel. Morgen ben ik aan de beurt en ik ben best zenuwachtig. De test was wel súperpositief (al voordat het helemaal doorgelopen was, zag ik duidelijk een dikke streep), dus heel pril zal het wel niet zijn. Aangezien ik morgen naar de gyn ga, wil ik geen extra geld uitgeven voor weer een zwangerschapstest. Maar mocht het helemaal niet duidelijk zijn of ze doet geen echo, dan ben ik wel te verleiden tot een CB met indicatie. Ben wel steeds een beetje misselijk en moe, geen gevoelige (.)(.)..
Als je niet weet wanneer je eisprong was mét zo'n lange cyclus kan het inderdaad zomaar zijn dat je iets langer zwanger bent. Maar reken daar niet teveel op, dan kan het alleen maar meevallen. Ik had een echo met 5.1 weken en daar zag je inderdaad een zwangerschapsring, oftewel een zwart rondje Je weet dan iig dat het op de juiste plek zit en niet buiten de bm of eileider. Helaas heb ik hier geen foto van. Proficiat iig!
En wat heb ik gezien? Een kloppend hartje!!!!! Ik blijk al 8 weken drie dagen te zijn! Ongelooflijk! Echt totaal niet verwacht. Ze begon de echo en ik zag al gauw de bekende witte vlek in heel veel zwart! Het is al bijna 2 cm! Toevallig heb ik die ronde een cyclus gehad van 31 dagen ipv 62. Ik moet het even laten bezinken haha! Bedankt voor jullie reacties!