Ben vandaag 8 wkn en 2 dagen zwanger en behalve gevoelige tepels voel ik vandaag helemaal niks Paar dagen geleden nog vreetbuien tot en met, maar vandaag, en gister ook al 'n beetje, niks noppes nada. Ooooh, het zit vast niet meer goed van binnen Moet nog tot vrijdag wachten tot de eerste echo, ben zo bang dat ze 'n missed abortion ontdekken. Bij m'n eerste zw schap voelde ik veel meer! Zucht. Liefs, onzekere Anouk
Iedere zwangerschap is anders. Probeer je niet te druk te maken! Sommige vrouwen voelen inderdaad niets of na een korte periode niets meer. Dat wil niet zeggen dat iets fout gaat! Geloof me! Probeer de negatieve gedachten van je af te zetten en toch te genieten. De kans is groot dat alles goed is!
Tuurlijk ben je onzeker Anouk, das heel gewoon joh! Ook ik had weinig kwaaltjes behalve zere borsten en emo (wat ik ook had als ik ongesteld moest worden). Maar kijk s naar mn album.. . Ik heb zelf ook wel 5 testen gedaan om te kijken of ik echt wel zwanger was ivm weinig symptomen. Dus kotsmisselijk of kiplekker.. t zegt helemaal niks over of t goed gaat of dat je een missed abortion hebt/krijgt. Probeer gewoon heerlijk te genieten en vooral ómdat je geen kwaaltjes hebt!
ik ben 20 weken zwanger, en heb tot nu toe ook geen verschijnselen en kwaaltjes. Dit heb ik al vanaf het begin tot nu toe, en ben toch echt zwanger hoor
hee meid, ik heb ook eigenlijk geen last van kwaaltjes tot nu toe en heb eergisteren het hartje nog gehoord, dus het zal wel goed zitten. groetjes suus
Ik ben nu 16 weken en ik heb nog geen 1 keer echte verschijnselen gehad dan een beetje moe en hoofdpijn. Meer heb ik niet gehad en tot nu toe is ons kind erg levendig.
Hey meis, ik heb 35 weken lang geen kwaaltjes niets gehad en nu pas sinds een tijdje heb ik pas kwaaltjes... Ik kan me heel goed voorstellen hoe jij je voelt want ik heb dat ook gehad maar nu ik die kwaaltjes heb ben ik echt blij dat ik 35 weken lang nergens last van heb gehad
Lastig meid, als je niets voelt. Ik ben nu 5 weken 2 dagen maar ook hier geen klachten verder. Niet dat ik ze heel graag hebben wilt maar ik dacht altijd dat een zwangerschap wel anders aanvoelde. omdat ik weinig klachten heb ga ik ook stiekem denken oei oei is het wel goed.. heb zo nu en dan wat krampen, zijn wel minder geworden afgelopen 2 dagen. succes met wachten tot vrijdag. LIEK
Ik heb al 30 weken geen klachten of kwaaltjes! Maar ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt, dat was ik ook in het begin. Heel veel plezier bij de echo. Groetjes, Anakin.
wat niet is.......... kan altijd nog komen hoop het niet voor je natuurlijk vanaf vandaag voel ik me eigenlijk wel ok minder moe minder pijn in me rug begint nu pas heb de hele dag gewoon lekker kunnen rommelen
Ik heb een missed abortion gehad in november. Maar zwangerschaps verschijnselen volop hoor! pijnlijke borsten en misselijk, ook na de miskraam heb ik nog weken last gehad van mijn borsten.Waarom denk je dat je een missed abortion hebt? heb je dat eerder gehad?en voelt het nu weer zo?
Joepie! Gister echo gehad en alles was goed! Zwangerschapsduur klopte met mijn eigen berekening, hartje klopte! Dus helemaal geweldig! Nu dus 8 wkn en 6 dgn zwanger. Wow, wat 'n mooi gezicht weer zo'n echo (is m'n 2e kindje) en wat 'n opluchting! Liefs, Anouk
Je hoeft je geen zorgen te maken dat je niet misselijk bent geworden, dat kan volgens mij nog komen. Zelf heb ik tot nu toe ook nog nergens last van, bahalve moe zijn en gevoelige tepels... Ik mag as dinsdag voor het eerst naar de verloskundige en zal het vragen of het normaal is dat sommige vrouwen tot nu toe nog geen kwalen hebben gehad... Ik hoor dat vaker in mijn omgeving dat ze niet ziek zijn geworden...
ook hier nergens echt last van, gisteren echt pijnlijke(.)(.) maar dat is nu ook al minder.... ben ook wel een beetje onzeker hierdoor, maar voel me wel gesterkt door de verhalen in dit topic. We zijn niet alleen. Hopelijk blijven we ons goed voelen zonder al te veel klachten! geniet er van liefs