Hallo allemaal! Even advies gevraagd! Ik heb 2 echofoto's gemaakt van een filmpje van onze echo, wie wil er even naar kijken? Denken jullie dat het een jongetje of een meisje is? (Uitleg van beide foto's in album) FOTO1: (Hier kijk je tegen de billen aan, dus 2 beentjes met geslacht ertussen.)
pfff wil je dat uit deze fotootjes afleiden? Dat is aan mij niet besteed... Weet je het zelf al of probeer je alvast een paar weekjes eerder te weten te komen wat het geslacht wordt?!? Ik heb zelf vanavond een echo en ben blij dat ik niet weet hoe ik moet kijken, want ik wil het niet weten...
Ik heb de foto' s met uitleg in mijn album staan.. We willen het wel weten, maar ik ben nu 17 weken en we hadden wat eerder een extra echo. De vk had een vermoeden, maar ik ben benieuwd naar jullie mening. Minipi, veel plezier bij de echo vanavond!
Bij de eerste foto zie ik 3 streepjes! Ik zou zeggen een meid Nu had ik met 15 weken ook zo'n foto met 3 streepjes,maar dat was de navelstreng
Tnx! Ook wel een beetje spannend hoor, vorige keer iets 'geks' gezien, dus ik zal blij zijn als alles goed is. Ennuh... ook met extra uitleg kan ik van de eerste foto weinig maken hoor. De tweede foto is op zich wel duidelijk, maar zelfs VK-en kunnen zich hierin vergissen dus ik durf er echt niks over te zeggen...
Ik heb een heel filmpje, met allemaal geklets op de achtergrond. Maar daarop is het juist niet duidelijk, dit waren de beste beelden die ik eruit kon opmaken.. Nouja, 8 dec hebben we de 20 weken echo... Dan weten we als het goed is sowieso meer!
ik kan er geen wijs uit, heb net ook een echo gehad maar zag toch echt schaamlipjes ooooh even in je album gekeken denk een meisje
Meisje, ik zie namelijk niets wat ook maar lijkt op een piemeltje. Wij hebben met 16 weken een echo gehad en daarop zagen we toch heeeeeeel duidelijk een piemel en balletjes hoor!
pas op pas op... dat kan bij jullie heel duidelijk geweest zijn, maar het gebeurt toch nog regelmatig dat er niks van dit alles gezien wordt op de echo en dat het uiteindelijk toch een mannetje blijkt... het is nog vroeg... als de VK spreekt over een vermoeden, dan zou het sterk zijn als wij het hier zeker zouden weten...
Ik zeg toch ook helemaal niet dat het 100% zeker een meisje is? Ik zie alleen geen piemel+balletjes en dan zou mijn conclusie dus zijn dat ik denk dat het een meisje is. Ik zeg niet dat ik dat garandeer, ik geef alleen antwoord op haar vraag.
ik zie dat je bij de vorige ook te horen hebt gekregen dat je een meisje kreeg bleek toch een jongen ... ik zou gewoon lekker voor de zekerheid met 27,28 weken een geslachtsbepaling doen dan weet je het echt zeker!
Bedankt voor alle reacties! De vk dacht zelf ook een meisje, hij heeft in alle hoeken gekeken, maar er was geen uitsteeksel te zien. Toch durfde hij het niet met zekerheid te zeggen (idd, de vorige was ook een meid tot 26 weken en daarna ineens een jongen ) 8 December hebben we de 20 weken echo, misschien is het dan wat zekerder!