hey meiden, misschien een domme vraag ik heb morgen mijn 20 weken echo + controle en daar moet ik om 16:30 zijn maar hoe moet ik mijn urine bewaren moet deze in de koelkast of op kamertemperatuur alvast bedankt
VOlgens mij altijd in de koelkast en in van die speciale potjes! Je kan die potjes luchtdicht afsluiten. Ze zijn te koop bij de apotheek, maar goedkoper bij Kruidvat/Etos...
In de koelkast, hoeft niet perse in een special potje. Misschien dat je thuis nog een bakje hebt wat je even afwast en goed omspoelt?
hoeft niet in de koelkast, want had het aan mvm gevraagt en aan de dokter! Gewoon op het aanrecht zetten..
Bij mij hebben ze tot op heden nog helemaal geen enkele keer om urine gevraagt, vanaf begin zwangerschap tot nu 23 weken... Ik zou denk ik gewoon mijn urine de dag zelf pas bewaren, heb toevallig potje vd moeders voor moeders,maar niet hoeven te gebruiken dus tot nu toe.
Is misschien een heel rare vraag, maar waarom doen ze ter plekke geen urinetest? Dat scheelt m.i. een hoop gedoe!
Nou.. het ligt eraan waarvoor ze het moeten gebruiken he!? Wanneer je bijv je urine moet laten controleren op blaasontsteking moet je het wel in de koelkast zetten. Wanneer je het op kamertemp laat staan kunnen aanwezige bacterien echt enorm snel vermenigvuldigen bijv.
hey meiden ik moet elke controle mijn urine meenemen vanweg mijn bloeddruk en normaal heb ik mijn afspraken staan voor s'ochtends maar nu kwam dit het beste uit ook voor mijn vriend dus vandaar mijn vraag maar iedergeval bedankt voor de reacties