Gefeliciteerd met jullie zoon en heel veel sterkte de komende periode dat jullie kleine man jullie maar mag blijven verbazen.
Ik kwam even spieken hoe het met je gaat en zie dat de kleine er is, gefeliciteerd!! Hopelijk is hij over twee wk sterk genoeg voor de 1e operatie
och Pipo, ik lees ineens in een heel ander topic dat je onderschrift veranderd was, dus nu lees ik hier dat je al bevallen bent. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Heel veel succes gewenst straks met de operaties.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk zal de operatie goed verlopen!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en wat fijn dat hij het zo goed doet! Sterkte met de aankomende operatie.
Gefeliciteerd met je zoon! Fijn te lezen dat hij het al zo goed doet. Je mag trots op jezelf zijn dat je het toch nog zo lang hebt kunnen volhouden. Heel veel sterkte de komende tijd, ik hoop dat hij snel sterk genoeg is voor de eerste operatie en uiteraard dat de operatie goed zal verlopen.
Pipo gefeliciteerd !! Gelukkig dat het mee lijkt te vallen. Heel veel sterkte de komende zware tijd ... lijkt me vreselijk om toe te moeten kijken.
Heel benieuwd hoe het nu gaat. Hoop dat het na omstandigheden goed gaat. Is er al meer bekend omtrent de operatie?
Hoi allemaal, Morgen is de grote dag...dan zal de eerste operatie plaatsvinden.Duimen jullie mee? Het gaat naar omstandigheden heel erg goed met hem,boven verwachting. liefs pipo30
Ik duim zeker mee en brand ook een kaarsje voor jullie kleine man. Ontzettend veel succes en sterkte met het wachten tijdens de operatie!
Wat goed te lezen dat de operatie kan gaan plaatsvinden. Ik duim zeker mee voor jullie en jullie kleine man! Sterkte en succes gewenst!
Ook mijn duimen draaien keihard mee! Wat ontzettend spannend voor jullie. Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor jullie en jullie kanjer!
Super dat hij het zo goed doet en de operatie door kan gaan. Ik duim dat alles goed mag verlopen, hele spannende dag morgen voor jullie.
Lief allemaal!om 9 uur is hij aan de beurt,en de operatie duurt zonder tegenslagen 6 a 7 uur.Heel spannend allemaal...