Heel veel sterkte met wachten, Pipo. Voor ons is het alweer 3 jaar geleden dat hij opging voor zijn eerste OK. Het is best heftig hoe ze terugkomen op de IC. Een moeilijke spannende tijd. Krijgt hij nu de Norwood ofzo? Of hoeft hij uiteindelijk geen Fontan circulatie te krijgen?
Wat fijn dat ie het zo goed doet! Is al een hele geruststelling. Duim voor jullie mee dat de operatie goed verloopt!
Pfffff, hopelijk is het nu achter de rug en is het goed gegaan. Het zal heftig zijn om hem zo te zien. Denk aan jullie.
Nog niets gehoord...om half 7 komt iemand ons inlichten Hoe en wat....duurt zo lang. ..kan toch nooit goed zijn?
Wat zenuwslopend voor jullie Pipo! Hoe laat is de operatie begonnen en hebben ze gezegd hoe lang het zou gaan duren? Sterkte
Jeetje ze houden jullie wel in spanning! ik duim dat alles goed gaat! Hoop dat de onzekerheid niet lang meer zal duren!
Oké, al stuk langer dan gepland. Kan me voorstellen dat je dan gaat vrezen dat het niet goed gaat. Lastig dat ze nog geen info hebben gegeven tussendoor. Ik duim door dat jullie zo goed nieuws krijgen en jullie snel bij hem kunnen!
OW meis, wat zenuwslopend. Kan me voorstellen dat je behoorlijk angstig bent. Wij duimen door. Sterkte.
Sterkte dekt de lading niet en klinkt zo nietszeggend. Als ik alleen al denk aan hoe jullie je vandaag moeten voelen, word ik misselijk van de zenuwen. Alles moet goed gaan. Mijn Beau is geopereerd toen hij 5 dagen oud was, toen was hij 33 weken. Was een veel kortere operatie. Slechts 2 uur en dat vond ik al zo heftig. Zeker omdat je daarna je kindje terug ziet op de ic, gekoppeld aan meer slangen dan voor de operatie. Je hebt niets aan mijn verhaal, weet ook niet zo goed wat wel te zeggen. Knuffel dan maar.
De tweede openhartoperatie van onze kleine man - toen 9 weken - duurde ook veel langer dan verwacht. Hij zou rond 15u terug zijn (hebben hem om 8u naar de OK gebracht) maar we werden uiteindelijk pas om 18u30 gebeld. We waren al 10x gestorven van de zenuwen toen. BiJ mijn zoon had het allemaal langer geduurd maar was het geen slecht teken. Ik hoop bij jullie ook niet. Sterkte!
Pipo gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat geweldig dat hij het zo goed doet. En vandaag een zenuwslopende dag, ik duim dat alles goed is verlopen!
Ik hoop dat jullie inmiddels bij jullie zoon zijn en dat de operatie goed is verlopen. Ik wens hem en jullie veel sterkte toe de komende tijd!
Ik hoop van harte dat alles goed gegaan is vandaag. Wat ontzettend spannend! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.