dinsdag de GUO, update:niet het nieuws wat we gehoopt hadden.

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Pipo30, 24 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wat ontzettend fijn dat het wat beter gaat met jullie mannetje!

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ja,zowiezo nog twee grote operaties.De volgende als hij 6-8 maanDen is en de daarna als hij minimaal 15 kg is.Die laatste doen z e meestal met 4 of 5 jaar.

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Heftig meid!!
    Wel fijn om te lezen dat het iets beter gaat. Hopelijk gaat het wakker worden vandaag goed

4. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Heftig Pipo en dan nog 2 x achter elkaar. Veel sterkte voor jullie en voor Ticho, hopen dat de eerst volgende pas over minimaal een half jaar is.

5. Ramona80

Ramona80 Actief lid

19 okt 2014
    210
    0
    0
    Hoe gaat het nu met Ticho en jullie?

6. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Ben een stille meelezer maar ben ook benieuwd. Ik hoop dat jullie kanjer het relatief goed maakt!

7. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Lieve allemaal,
    Het gaat gelukkig goed met onze kanjer.Hij is inmiddels wakker en doet het naar omstandigheden redelijk.Het feit dat hij prematuur is en een hele zware operatie heeft ondergaan,maakt dat het niet zo gaat als bij een op tijd geboren kindje met deze afwijking.Maar met zijn achtergrond erbij genomen gaat het best redelijk.

8. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Pipo wat fijn te lezen dat hij wakker is en het onder de omstandigheden goed doet. Tweede operatie heeft wel verbetering gebracht begrijp ik? Hoe gaat het met jullie, het zullen verschrikkelijk spannende weken al geweest zijn zo! Succes en hoop dat hij stapje voor stapje opkrabbelt.

9. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Fijn om te lezen.
    Kleine kanjer!

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

11. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Wat fijn om te horen. Helaas is het voor een prematuur nog veel zwaarder idd vanwege de onrijpheid van veel stelsels in het lichaam... Ik hoop dat hij zijn stijgende lijntje vasthoudt!

12. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Hoe is het met jullie?

13. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Hoi hoi,
    Het gaat op zich best redelijk,maar doordat hij prematuur is duurt het allemaal gewoon veel langer dan normaal.Hij is inmiddels bijna 34 weken,en vertoont dezelfde problemen nog als bij zn geboorte,en dat komt gewoon door die operaties tussen door.Morgen gaan ze de C pap eraf halen en kijken of het met de lowflow wil.Best Weer Spannend. ..en hij krijgt de ene infectie na de andere bacterie,Het hoort er allemaal een beetje bij,maar ik vind het soms best moeilijk om te zien allemaal,en dan twijfel ik wel eens of we niet egoïstisch zijn geweest door hem deze moeilijke weg af te laten leggen...maar na elke stap vooruit weet ik diep van binnen dat we de juiste beslissing hebben gemaakt.

14. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik snap jullie twijfels wel.
    Maar denk niet dat het egoïstisch is.
    Als ik het zo lees dan doet ie het, ondanks alle tegenslagen, best heel goed en uiteindelijk komt ie er zeker wel!
    Heeft alleen veel tijd nodig.

Morgen word zeker een spannende dag.
    Maar ook deze stap gaat ie overwinnen.

15. Ramona80

Ramona80 Actief lid

19 okt 2014
    210
    0
    0
    Spannend, van cpap naar lowflow is een grote stap. Hopelijk put hem dat niet uit en gaat het goed met de lowflow.
    Dat gevoel van egoïsme, herken ik wel. De eerste weken nadat Beau geboren was en het niet zo goed ging, vroeg ik me dat ook af, ook naar mijn ander zoontje toe. Eerst ligt mama weken in het ziekenhuis en dan is ze na de geboorte alleen maar druk en verdrietig met/om zijn broertje. Ik denk dat die gevoelens erbij horen en normaal zijn.
    Je wilt het beste voor je kinderen en het doet gewoon zoveel pijn om toe te kijken wat ze moeten ondergaan.
    Tuurlijk hebben jullie de juiste keuze gemaakt, maar dat neemt niet weg dat je hem dit lijden graag had bespaard. Wat fijn dat het naar omstandigheden goed gaat. Jullie dappere mannetje.
    Als hij straks over een paar weken gaat lachen etc, maakt dat gevoel plaats voor enorme, enorme trots en dankbaarheid. Voor nu is het gewoon heel zwaar.
    Dikke knuffel.

16. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Hoe is het met jullie en de kleine man?

17. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik ben ook benieuwd naar hoe het met jullie gaat...

18. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Het gaat op zich best goed.Hij heeft alleen nog een neusbrilletje voor zuurstof,en ademt dus zelfstandig.Hij groeit ook eindelijk,en weegt inmiddels 1700 gram, en is omgerekend 36 weken.Hij ligt op de HC,dus we mogen niet klagen hoor.Het gaat gewoon allemaal veel moeizamer omdat hij prematuur is.
    Voorlopig moet hij nog in het ziekenhuis blijven.
    Erg lief dat jullie erna vragen.

19. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wat fijn te lezen dat ie het naar omstandigheden goed doet.
    Knap al dat ie zelfstandig ademt.

Voorlopig geen operaties en/of onderzoeken?
    Alleen groeien en aansterken?

20. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat goed dat hij zelfstandig ademt en is aangekomen. Wat een lange weg hebben jullie al afgelegd en hebben jullie nog te gaan.
    Hoop dat de kleine man het goed mag blijven doen!

Deel Deze Pagina