Spannend Pipo! Ik zal morgen aan jullie denken en hoop op goed nieuws! Hoop dat je een beetje slaapt vannacht Liefs!
Ik weet niet hoe laat jullie moeten, maar mijn gedachten zijn bij jullie. Ik hoop op een goede uitslag.
Wat een geschiedenis indeedaad. Nog nooit gehoord van een guo maar heel veel succes en hopelijk mogen jullie gaan genieten eindelijk!
Lieve meiden, Ik ben net terug,we hebben helaas niet het nieuws gehad wat we hoopten.Er is een hartafwijking gevonden, HLHS, oftewel het hypoplastisch linkerhart syndroom...Hoe erg het precies is, en of het operabel is horen we pas over twee weken.Doordat het hartje nu nog klein is kunnen ze nog niet zeggen hoe nu verder, en zolang ons kindje in mijn buik zit, gaat het prima met hem.Over twee weken, bij ruim 20 weken kunnen ze meer vertellen ov er de prognose, dat kan variëren van het advies om de zwangerschap af te breken, tot na meerdere operaties een redelijk normaal leven uiteindelijk...We zijn er kapot van, en weet nu even niet wat ik verder moet schrijven. Bedankt dat jullie aan ons hebben gedacht en mee hebben geduimd.
Oh lieve Pipo! Ik huil met je mee. Wat een vreselijk rotnieuws. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, behalve dat ik met je meeleef. Ik hoop dat het meevalt en jullie jochie bij jullie mag blijven. Wat is het leven toch soms oneerlijk! Heel veel sterkte en denk aan jullie. Dikke knuffel xx
Och Pipo, dat is niet het nieuws dat je verwacht en wilt hebben. Hopelijk valt het uiteindelijk mee en kunnen ze je kleintje opereren! Heel veel sterkte toegewenst!
Nee Pipo, wat vreselijk... Jullie hebben al zoveel doorstaan. Weet echt even niet wat ik verder moet zeggen behalve je veel sterkte wensen en voor je hopen dat over 2 weken de uitkomst gunstig is vwb mogelijkheid tot opereren en kans op een normaal leven. Dikke knuffel!
Heel begrijpelijk. Dit nieuws moeten jullie eerst verwerken. Ik heb de hele avond aan jullie moeten denken. Je hebt al zo'n verleden op dit gebied ( ik kan er helaas ook over meepraten), en hoewel je het niemand gunt, ook juist jou niet! Eerlijk gezegd is dit mijn grootste angst. Ik hoop echt dat jullie mannetje te opereren is, dat moet gewoon. Ik zal bidden/duimen voor een wonder. Ik denk aan jullie!
Jeetje Pipo, wat verschrikkelijk Ik weet echt niet wat ik moet zeggen, behalve dan ontzettend veel sterkte met de moeilijke weken die je nu tegemoet gaat..