dinsdag de GUO, update:niet het nieuws wat we gehoopt hadden.

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Pipo30, 24 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Lieve meiden,
    allemaal erg bedankt voorde lieve meelevende reacties.Ik heb de hele nacht liggen piekeren, en heb besloten om de aankomende twee weken, proberen positief te blijven.Nu al bij de pakken neer te gaan zitten heeft totaal geen zin.We weten pas over 13 dagen wat de toekomst ons gaat brengen...Wij hebben samen al heel veel meegemaakt, en gaan hier ook samen voor vechten.En misschien kunnen ze wel opereren, en kan ons mannetje na een lange zware weg, wel een redelijk normaal leven leiden.Daar houden wij ons voorlopig aan vast.Ik geef niet zonder slag of stoot op.Wij willen graag een bengeltje erbij, en met twee engeltjes die op hem passen, en wij, die daarvoor gaan vechten, moet dat gewoon lukken.

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Jeetje Pipo ben er stil van! Wat een pech :(
    Ik ben niet bekend met hlhs maar duim mee dat het operabel is en dat jullie mannetje een normaal leven zal kunnen leiden! Sterkte met het wachten!

3. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dank je wel.Dat wachten is echt slopend...

4. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Ik lees het nu pas en huil even met je mee... Wat een heftig nieuws meis :(.

Ik hoop keihard mee dat jullie lieve jongetje na zijn geboorte geholpen kan worden en hij bij jullie mag blijven. Ik heb bewondering voor de kracht die toch uit je berichtjes naar voor komt.

Sterkte de komende periode.

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ach lieve Pipo, wat onmenselijk dit! Is er al wel genetisch onderzoek bij jullie gedaan, of is dit een kwestie van gewoon weer 'pech'? Goed dat jullie er zo positief en dapper instaan, jullie mannetje mag ongeacht de afloop heel blij zijn met zo'n geweldige mama en papa. Ik denk aan jullie en hoop dat deze twee weken toch snel zullen gaan voor jullie. Héél veel sterkte. xx 🙏🙏🙏

6. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Pipo, wat vreselijk... je had al zo'n voorgevoel.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen!! Dapper en goed dat je zo positief blijft, ik hoop dat je ondanks deze diagnose de best mogelijke uitkomst te horen zult krijgen. Ik duim voor je!

7. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Bedankt voor de lieve reacties.Ik heb de titel even aan laten passen, zodat ik niet een nieuw topic hoef te starten.

8. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Pipo, wat een pech... Ik duim met je mee. Het moet nu gewoon een keer goed gaan, dit bengeltje moet bij jullie blijven <3

9. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ach hemel wat een slecht nieuws.. Ik wens jullie heel veel sterkte!
    Ook hoop ik op een groot wonder voor jullie..

10. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.712
    4.031
    113
    Overijssel
    Heel veel sterkte! Verschrikkelijk oneerlijk dat jullie zoveel verdriet in jullie leven moeten meemaken.
    Ik hoop zo dat jullie lieve jongetje een kans krijgt om te vechten!

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Wat een verdrietig bericht, heel veel sterkte in deze onzekere periode, ik hoop op een kans op goed leven voor je kleine bib!

12. trisjas

trisjas Nieuw lid

21 okt 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte!
    Wij hebben een neefje van inmiddels 8 jaar met HLHS. Hij heeft zware operaties achter de rug, maar nu gaat het goed met hem. Hij draait gewoon mee op school en is net als leeftijdsgenootjes. Het is wel zo dat hij beperkingen heeft op sportgebied. Intensief sporten kan niet, maar dat weerhoudt hem niet om gewoon met zn vriendjes mee te voetballen....

13. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik heb net gebeld of ze toch willen proberen eerder te kijken.Als ik zo nog 8 dagen door moet...
    Nu mag ik morgen ook komen om te zien of er al wat meer over te zeggen is.De afspraak voor volgende week blijft ook staan .Ik kan deze onzekerheid niet langer aan.Gelukkig veel begrip, gezien onze geschiedenis.
    Ik ben enorm bang, en tegelijkertijd een beetje opgelucht dat er morgen toch wat antwoorden gaan komen .Duim allemaal alsjeblieft mee, dat ons kanjertje in ieder geval een kans krijgt.

14. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Natuurlijk duim ik! En heel fijn dat je morgen ook mag komen. Ik kan me levendig voorstellen dat het slopend is..

15. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Hoi Pipo, ik wil je heel even snel een berichtje sturen om jullie heel veel succes morgen te wensen. Ik hoop dat er dan wat meer duidelijkheid komt voor jullie. Heel goed dat je gebeld hebt voor een eerdere afspraak, je maakt jezelf anders helemaal gek. Nogmaals veel succes en ik zal aan jullie denken.

16. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. Maar kon het niet zomaar weer wegklikken.. Verschrikkelijk. :(

Goed dat je hebt gebeld om te kijken of je eerder terecht kan en dat je morgen voor de echo kan.. Ik zal bidden en een kaarsje branden dat het te opereren valt.. Veel sterkte voor de komende tijd!

17. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Pipo, ik wil je even heel veel sterkte wensen! Hier draaien de duimen ook, dikke knuffel!

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    sterkte Ik duim met jullie mee dat jullie manneke met de nodige hulp er goed doorheen komt! met ouders als jullie moet dat zeker lukken. nu hopen en duimen dat hij een milde vorm heeft!

19. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Pff.. Wat een voorgeschiedenis en wat een rotnieuws. Heel veel sterkte en ik duim voot jullie op goed nieuws!

20. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Sterkte morgen. Ik duim.

Deel Deze Pagina