Heftig ik duim dat die kleine man daar nog even blijft zitten en dat die placenta het deze keer wel volhoud tot na de 30weken. Heel veel sterkte
Pipo, heb je hele stuk gelezen wat een ontzettend heftige situatie! Wil jullie heel veel sterkte wensen! Ivm placenta krijg je daarvoor geen bloedverdunners? Of werkt dat dan toch niet? Wij een zoontje verloren met 24 weken, ernstige groeiachterstand door niet functionerende placenta. Nu deze keer met bloedverdunners en tot nu toe gaat het goed. Duim voor jullie op een goede afloop!
Ik heb inderdaad bloedverdunners, maar die had ik de andere keren ook, en dat heeft uiteindelijk niet veel geholpen bij mij. Bedankt voor het meedenken.
Pff Pipo ik heb alles gelezen en ik wil je heel veel sterkte wensen!! Ik hoop dat je baby minimaal tot 30 weken blijft zitten en dat alle operaties goed gaan. Sterkte!
Jeetje pipo, wat heftig!! Wil je even veel sterkte wensen en duim voor je dat de beeb lang genoeg blijft zitten
Wat heftig Pipo! Sterkte in deze spannende tijden en hopelijk blijkt het dinsdag idd te opereren te zijn zodat je kindje in ieder geval een kans heeft. X Bee
Net alles gelezen en wat heftig allemaal Pipo... Wil je heel veel sterkte wensen en ik duim voor jullie..
Bedankt allemaal weer. Ik kan de klok inmiddels wel vooruit kijken! Morgenochtend om 10 uur moet ik er zijn.
Oh Pipo wat heftig allemaal ik duim en hoop dat jullie kindje lekker lang blijft zitten .heel veel sterkte morgen en een dikke knuffel.
Lieve meiden, Wat ons vorige week verteld is, is vandaag bevestigd.Ik reageer later uitgebreider.Veel vrienden en familie over de vloer...
Ben benieuwd naar het uitgebreide verhaal. Want volgens mij betekent dit in ieder geval dat het operabel is. Hoe ben je er zelf onder? Liefs