Mijn gedachte gaan naar jullie uit. Ik hoop dat je idd gaat vertellen dat het wel operatief te verhelpen is en dat ondanks dat dat een lange weg is, jullie kleintje overlevingskansen heeft. Veel sterkte.
Weer even kort nog, ik kom om in het bezoek... Het is inderdaad operabel, met een lange weg,3 grote operaties in de eerste twee jaar, met elk een kans van 50 procent op slagen.Dit is het korte verhaal, het uitgebreide verhaal komt zo snel mogelijk.Heb momenteel heel veel bezoek steeds, iedereen wil graag weten hoe en wat, sorry daarvoor...en emotioneel ben ik echt even een wrak. lief dat iedereen meeduimt, en aan ons denkt.
Fijn dat jullie zoveel vrienden/bekende hebben die even langs komen voor wat steun. Kun je goed je verhaal doen, dat scheelt. sterkte komende tijd! Liefs
Jeetje ik lees dit topic nu pas. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en ik duim hard mee dat de 30 weken gehaald kunnen worden. En dat ze jullie mannetje daarna ook goed kunnen helpen.
Wat een slopende tijd dit. Ik ga keihard duimen dat jullie kleine man tot minstens 30 weken blijft zitten. Mijn gedachten zijn bij jullie, heel veel sterkte!
Ik ken best veel kindjes die deze 3 operaties hebben gehad en nu een goed functionerende fontan circulatie hebben. Als je eraan toe bent vind je veel moeders op het pah-forum. In welk ziekenhuis zullen ze je kindje gaan opereren? Nogmaals heel erg veel sterkte. Je mag me altijd pb-en met vragen. Je hebt er niks aan maar ik en nog een hoop anderen met jou weten zo ongeveer wel hoe je je nu voelt omdat ze ooit in hetzelfde schuitje hebben gezeten. Ik heb ook vanaf week 22 plat gelegen vanwege een dreigende vroeggeboorte en daar kwam de laatste 6 weken nog zwangerschapsvergiftiging bovenop. Dus die spanning dat je je kindje alle kansen wil geven met een zwaar operatietraject maar dat hij dan wel nog een tijdje moet blijven zitten herken ik ook. Ik ken inmiddels veel ouders en weet dat onze speciale kindjes echte vechters zijn. Wij hebben van onze zoon een aantal keren afscheid genomen en toen we eindelijk na 4 maanden ziekenhuis naar huis gingen was ik ervan overtuigd dat we zijn eerste verjaardag niet zouden vieren maar volgende maand wordt hij 3 en nu kan ik me niet meer voorstellen dat ik dat toen dacht. Sterkte!
Ik lees net dit topic door en wil jullie heel veel sterkte toewensen. Hopelijk blijft alles tot de 30 weken goed gaan en krijgt jullie mannetje de kans om geholpen te worden.
Op zich gaat het wel, dit was waar we op gehoopt hadden de afgelopen twee weken.Het 'meest hoopgevende' scenario.Hoe moeilijk de weg ook is, er is in ieder geval een kans...niet operabel is geen kans....
het is idd ook het beste nieuws wat jullie hadden kunnen krijgen (als het dan niet goed is!) voor nu gewoon heel belangrijk dat je kleintje lang genoeg blijft zitten! Fijn dat jullie het positieve kunnen zien en daarop focussen. Ik duim mee en denk aan jullie!
Heel veel sterkte Pipo en heel dapper dat jullie het hele traject met operaties ingaan. Dat het maar allemaal goed mag komen.
Sorry dames, dat ik het hele verhaal nog niet heb neergezet. Ik vind het heel erg moeilijk om op te schrijven.In principe is dat wat ik verteld heb wel zo'n beetje wat er gaat gebeuren... Eerst is het zaak om bij die 30 weken te komen..Ik wordt vanaf volgende week woensdag opgenomen, en ben dan bijna 23 weken.Vanaf dan gaan ze het elke dag goed in de gaten houden, en ingrijpen wanneer het nodig is.Proberen om met volledige bedrust toch die 30 weken te halen, en met continu in de gaten houden hoe het met placenta is.
Ach lieve Pipo wat heftig.. Ik blijf hier meelezen en voel je vooral niet naar als je geen zin, tijd of wat dan ook om hier niet te schrijven. Ik hoop echt dat je de 30 weken mag halen!