Ik lees nu je topic, wat heftig zeg dat je zo moet afwachten en er zelf niet veel aan kunt doen. Gelukkig ben je nu wel in het ziekenhuis, als ze ergens iets zouden kunnen doen is het daar. En elke dag is er eentje he, hoe cliché ook... Ik hoop dat je de tijd een beetje door kunt komen, en dat je snel weer positief nieuws krijgt. Ik kan me voorstellen dat die 27 weken ook als een soort mijlpaal zullen voelen straks, alles wat je daar over heen gaat, brengt je dichterbij je mannetje. Sterkte!!
Fijn pipo dat er positief nieuws is. Ik hoop dat je het nog een aantal weken kan volhouden. Veel sterkte
Sterkte meid!! Gelukkig hier wat afleiding! We duimen dat de kleine voorlopig nog even kan blijven zitten!! Je mag altijd pb-en als je v je af wilt kletsen
Lief van je,ik zal het zeker in mn achterhoofd houden.Soms is het best zwaar allemaal...maar we komen er wel door,zal ook wel moeten.Fijn is wel dat mijn man een eigen bedrijf heeft wat erg goed loopt,en hije daardoor veel bij mij,en bij onze ande re kindjes kan zijn.Al zou hij een jaar niet gaan werken,dan merken wij daar financieel niks van.Dat is echt een zorg minder,en daar ben ik me enorm van bewust sinds mijn buurvrouwtje hier naast me licht,waarvan de man om financiële redenen gewoon moet blijven werken.Lijkt me echt vreselijk,die druk erbij.Wij zijn nu uiteraard naar een oplossing aan het zoeken voor deze mensen.Misschien dat mijn man hem een vaste baan binnen ons bedrijf kan geven,en we op die manier hen kunnen helpen.Maar dat wordt uitgezocht allemaal.Al zou hij dan maar halve dagen werken,zodat hij de rest bij zijn vrouw kan zijn,en voor zijn docht er tje kan zorgen.Echt heel erg vind ik dit.
Wat lief dat je zo mee leeft. Je klinkt dapper en ik weet je moet ook wel. Heb zelf 7 weken in een academisch ziekenhuis gelegen in een andere stad toen ik zwanger was mijn jongste. Had met 24 weken al ontsluiting en weeën, bloedverlies en mijn jongste had ook een nierafwijking. Ben alleenstaand moeder en moest dus al die weken m'n kindje achterlaten bij m'n ouders. Gelukkig kwamen ze vijf dagen in de week even op bezoek. Erg moeilijk om je kindje te missen, maar zo lang je een doel hebt, in ons geval een gezond kindje op de wereld zetten, raak je in een soort overlevingsmodus, waardoor je op een of andere manier het wel redt. Nu denk ik hoe heb ik het volgehouden, maar toen ging het vanzelf. Hier is het goed afgelopen. Mijn ventje is tot 32 weken blijven zitten en 3 dagen na zijn geboorte de eerste operatie. Hij is nog ziek en ligt veel in het ziekenhuis, maar is het vrolijkste ventje die ik ken. Ik hoop/duim met heel mijn hart dat het bij jullie en jullie kindje allemaal goed komt. Heel veel sterkte.
Wat een goed nieuws! Ik blijf voor jullie duimen. Heel veel sterkte, ik weet hoe zwaar het is om zo'n lange tijd bij je gezin weg te zijn. Knuffel!
Wauw, dat jullie alleen al over deze optie nadenken voor die man is heel bijzonder. Of het nou haalbaar is of niet. Sterkte nog de aankomende weken. Dat de kleine maar mooi nog heel lang mag blijven zitten om een zo goed mogelijke start te maken.
Wat ben je sterk en dapper! En dan ook nog aan je buurvrouw denken. Jij moet wel een enorm groot hart hebben. Wat zal die kanjer in je buik blij zijn met zo'n mama!
Wat een lieve reacties allemaal...even stil van... maar jullie hadden hetzelfde gedaan in ons geval hoor,het is zo schrijnend om aan te zien,en als er dan een oplossing voor handen is om te helpen,dan doe je dat,vooral omdat je in min of meer dezelfde situatie zit.Dus ik weet hoe die mensen zich voelen. En inmiddels hebben we het rond...Deze man komt vanaf woensdag voor ons werken,halve dageN..zodat hij tijd heeft voor zn dochtertje en zijn vrouw.Uiteraard tegen volledig loon.Wat een heerlijk gevoel om mensen zo uit de brand te kunnen helpen.En ze waren zo enorm blij!Want hij had een jaarcontract dus geen vaste baan,en die hebben wij hem wel gegeven.Dus hij heeft er ook in de toekomst wat aan.
Wow! Wat zijn jullie een ontzettend lieve mensen zeggen en dan ook nog eens onder deze voor jullie ontzettend zware omstandigheden....echt ontroerend en bewonderendswaardig. Ik ga extra hard voor jullie duimen lieve meid, jullie verdienen het. Houd vol hè, jullie kleintje boft maar met zo'n geweldig lieve mama. 🙏🙏🙏
Kanjers zijn jullie. Ongelooflijk! Ik hoop dat het voorlopig rustig blijft en dat je kleintje nog een tijd mag blijven zitten.
Hi Pipo, Bijgaand een filmpje over een jongen van nu 11 met HLHS. Misschien vind je het fijn om te zien. https://m.youtube.com/watch?v=wVOUqPzksoM