Wat lief dat jullie er naar vragen!Ja,de kleine zit nog binnen.De metingen lopen wel wat terug,maar nog niet alarmerend gelukkig.Ik hoop het iig nog 4 weken vol te houden.Het valt me wel tegen dat ik de hele dag op bed lig hier...en mijn Kids niet zoveel zie,maar er zit niets anders op
Ik wil je ook ff heel veel sterkte wensen en je zeggen, dat ik je echt een topmens vind. Dat je zoiets liefs voor je buurvrouw in het ziekenhuis doet ( en natuurlijk je man)Jij zegt, dat iedereen dat zou doen, maar ik denk het helaas niet. Deze mensen hebben echt geluk gehad, dat ze jullie ontmoet hebben... Alleen al daarom moet het gewoon goed komen met jullie zoontje. Ik duim ook heel hard, dat je het nog minstens 4 weken vol houdt met die kleine in je buik... Ik wens je echt alleen maar goede dingen toe... Pluisje
Wat ongelooflijk lief deze reacties.Bedankt meiden.Maar jullie hadden,als jullie daar de mogelijkheid voor hadden,echt hetzelfde gedaan....Als je in dezelfde situatie zit,en je ziet hoe het die mensen sloopt,en jij kan er wat aan doen,dan zou het onmenselijk zijn om niet te helpen. Hij is trouwens,zond er dat hij er van op de hoogte is/was,de hele week en volgende week vrij,op onze kosten uiteraard.Dus hij moet nog beginnen haha.Stond woensdagmorgen om 7 uur op de zaak,en toen heeft mijn man hem naar huis gestuurd om eerst eens op adem te komen.Hij mag vanaf 9 maart komen,van 7 uur tot 12 uur,de overige 3 uur vangen wij financieel op,zodat hij de middag en de avond voor zichzelf heeft,of nou ja,voor zijn vrouw en dochtertje.
Toppers zijn jullie!!! De kleine komt in een goed nest!! Want we duimen ervoor dat de kleine nog even blijft zitten. Kan me voorstellen dat je je vreselijk voelt in je bed en zonder je kindjes!
wat ontzettend lief van jullie om je 'buurvrouw' en haar gezin te helpen op deze manier!! heel fijn als dat voor jullie ook kan echt super!! ik hoop echt dat jullie kleine tot de 30 weken zeker blijft zitten! lijkt me idd heel zwaar zo hele dag op bed en kindjes zo weinig zien maar t is voor jullie kleine kereltje.. duim heel hard voor jullie!!
Lieve allemaal, Hier weer even berichtje... Helaas is net bij de CTG en de echo gebleken dat we niet veel langer kunnen wachten.Voor de zekerheid straks nog een keer aan het CTG,als die hetzelfde beeld laat zien,zullen ze meteen overgaan op een spoedks.Dan heb ik de 30 weken dus niet gehaald...Ze hebben wél beloofd,afhankelijk van hoe ons mannetje het doet,om te starten met behandeling.Duimen jullie allemaal mee?
Heel veel sterkte! Ik hoop dat ie toch nog eventjes kan blijven zitten maar als dat niet zo is dan hoop ik dat het een enorm knokkertje is!
Veel sterkte en ik duim voor je dat alles goed komt met je ventje. Je hebt een spannende tijd achter de rug en ook de komende tijd zal spannend zijn. Knap hoe je het doet! Ik denk aan je.
Ow meid jeetje wat spannend zeg! Pff... Heel veel succes! Je bent zo dichtbij! Ik hoop dat er een wonder mag gebeuren!