Hoi Meiden, Hier weer een update. Vanmorgen zijn we weer naar het zh geweest voor de laatst follikel meting en ze zijn groot genoeg. Het zijn er 6, maar hiervan zijn 2 een beetje in een rare vorm, de overige 4 zijn prima. Vandaag de laatse keer Gonal F en decapeptyl en dan zondagavond om 21.30 uur, moet ik de pregnyl spuiten. Dinsdag om 08.30 staat de punctie gepland. Omdat er wel een cyste bij zit, moet ik wel al beginnen vanaf maandag met antibiotica, dit is voor de zekerheid. Ik vind het superspannend en ben zo blij dat we deze keer al tot een punctie zijn gekomen, aangezien de eerste al na 1 week werd afgebroken. Ik heb jullie duimpjes de aankomende tijd nog hard nodig. P.s. Ik vind jullie ondanks dat wel elkaar niet kennen, zo verschrikkelijk lief en meelevend. En vooral de steun die we hier van elkaar krijgen, vind je bijna nergens. Liefs, Elvira
Elvira, ik wil je echt heel veel succes wensen voor de punctie dinsdag! En nog veel meer succes voor de terugplaatsing! Liefs Kirby
Hoi Elvira, Mijn duimpjes heb je hoor! Heel veel succes! Liefs, Marit ps: de steun en het advies hier is inderdaad geweldig!
Zet hem op meid! Wat een super goed nieuws zeg! Had ook niet anders verwacht, deze keer moet het gewoon goedkomen! Ik duim voor je! Heel veel liefs Elmo
Spannend! Ik wens jullie heel veel geluk toe! Fijn dat je zo veel steun aan dit forum hebt! Ik zou ook niet meer zonder kunnen!
he spannend meis, goed begin van jullie weekend! nu een paar spannende weekjes, heel veel succes! liefs radna
Wauw te gek! Mijn duimpjes beginnen vanaf nu op topsnelheid te draaien! Het MOET goedkomen deze ronde! Dikke knuffel Elvira
Wat ontzettend spannend! Maf hè, die energie boost die je kunt krijgen, door alleen al het goede nieuws dat de punctieafspraak staat! Geniet even van de prikvrije dagen tot dinsdag, en probeer je energie vast te houden! Het gaat je gewoon lukken..! Ik duim mee voor een goede oogst!
Hoi Elvira, Héél veel succes voor morgen! Ik duim héél hard mee met de andere meiden hoor! Groetjes Nollie
Hoi Elvira, Heel veel succes en sterkte met je punctie morgen en ik zal voor jullie duimen dat jullie mooie embyro'tjes krijgen om terug te plaatsen! Liefs, Barbara
Dank je wel meiden. Inmiddels steigt de spanning en vind ik het toch wel een beetje eng. Duimen jullie weer, dat alles goed verloopt? Ik breng jullie morgen op de hoogte. X Elvira