Dinsdag echo zo gespannen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door beebielove, 10 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    #21 MLady, 12 dec 2017
    Laatst bewerkt: 12 dec 2017
    Geweldig @beebielove! Gefeliciteerd!!!

Fijn dat je echo goed was @julia80!

Maar wat heerlijk relaxed als je dat toch nog kunt denken, ondanks je mk's (vreselijk...). Want dat "er wel weer een andere zwangerschap [komt]," is helaas niet voor iedereen zo vanzelfsprekend... Ik ben 37 en dit is mijn allereerste zwangerschap, die ondanks onze MMM nog per (on)geluk is gegaan :eek::oops:

Ik mag morgenmiddag..... brrrrrr......

2. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Fijn dat je echo goed was @julia80!

Maar wat heerlijk relaxed als je dat toch nog kunt denken, ondanks je mk's (vreselijk...). Want dat "er wel weer een andere zwangerschap [komt]," is helaas niet voor iedereen zo vanzelfsprekend... Ik ben 37 en dit is mijn allereerste zwangerschap, die ondanks onze MMM nog per (on)geluk is gegaan :eek::oops:

Ik mag morgenmiddag..... brrrrrr......[/QUOTE]

Ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in en was misschien niet helemaal doordacht van mij , ik heb natuurlijk ook al twee kinderen dus dat is ook wel ‘makkelijk praten’

Ben trouwens ook 37
    Hoop dat alles goed mag gaan bij jou!!!

beebielove en MLady vinden dit leuk.
  3. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28

4. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Thx lieve meiden!! Lees mijn bizarre verhaal eventueel in mijn draadje Vanmiddag bloedtest ronde 56, ik.word.gek!... Als mijn hart alles heeft verwerkt (laten we toch echt hopen op goed nieuws!! :eek::eek:) zal ik daar de uitkomst posten...

Deel Deze Pagina