Geweldig @beebielove! Gefeliciteerd!!! Fijn dat je echo goed was @julia80! Maar wat heerlijk relaxed als je dat toch nog kunt denken, ondanks je mk's (vreselijk...). Want dat "er wel weer een andere zwangerschap [komt]," is helaas niet voor iedereen zo vanzelfsprekend... Ik ben 37 en dit is mijn allereerste zwangerschap, die ondanks onze MMM nog per (on)geluk is gegaan Ik mag morgenmiddag..... brrrrrr......
Fijn dat je echo goed was @julia80! Maar wat heerlijk relaxed als je dat toch nog kunt denken, ondanks je mk's (vreselijk...). Want dat "er wel weer een andere zwangerschap [komt]," is helaas niet voor iedereen zo vanzelfsprekend... Ik ben 37 en dit is mijn allereerste zwangerschap, die ondanks onze MMM nog per (on)geluk is gegaan Ik mag morgenmiddag..... brrrrrr......[/QUOTE] Ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in en was misschien niet helemaal doordacht van mij , ik heb natuurlijk ook al twee kinderen dus dat is ook wel ‘makkelijk praten’ Ben trouwens ook 37 Hoop dat alles goed mag gaan bij jou!!!
Thx lieve meiden!! Lees mijn bizarre verhaal eventueel in mijn draadje Vanmiddag bloedtest ronde 56, ik.word.gek!... Als mijn hart alles heeft verwerkt (laten we toch echt hopen op goed nieuws!! ) zal ik daar de uitkomst posten...