Hoi Dinsdag hebben we eindelijk de 20 echo waar ik eerst zo enorm naar uit keek maar nu ben ik alleen maar bang dat er iets met de kleine aan de hand is en we dus slecht nieuws gaan krijgen. We hebben het het er al over gehad hier en mijn vriend zegt dat ik me niet zo druk moet maken en dat alles wel goed is maar stel dat dat niet zo is wat dan. Maak mezelf mischien wel een beetje dol in het hoofd maar ik kan er niks aan doen en hoop echt dat alles goed is met ons wondertje
He Ramona, ik denk dat íedereen zenuwachtig was voor de 20 weken echo. Heel normaal hoor! Probeer te relaxen en en vooral van te genieten om je kleine weer te zien.
Ik hoop dat je na dinsdag weer lekker kan genieten van je ukkie in je buik, en dat je geen zorgen meer maak. Groetjes Jolie
Hoi hoi Ik weet precies hoe je je voelt. Ik krijg namelijk woensdag mijn 20 weken echo. Bij mij is het een speciale echo, omdat ik meer kans heb op een kindje met een open ruggetje. Ik kijk er ontzettend naar uit en zie er ontzettend tegenop. Gek gevoel he. Nou ja, nog maar 3 lange nachtjes slapen en hopen dat alles goed is! Veel plezier bij jouw echo! Liefs Liselotte
Hoi Nou voor mij is het bijna zover ik ben op van de zenuwen. We moeten er om 10.20 zijn en kim en schoonmama gaan met me mee. Hoop zo dat alles goed is Zal straks een verslag doen als ik terug ben En neem de digitale camera ook mee
Hoi Ramona nog even succes voor zometeen. Ik hoop dat je ons kan vertellen dat alles goed is met jullie ukkie. En dat je natuurlijk mooie foto's heb.
Hoi hoi Alles was goed met de kleine het duurde al met al een kleine 10 minuten en de man was niet goed gehumeurt want wij moesten een uur wachten want hij kreeg een spoed keizensnee en hij nam dus niet echt de tijd voor ons. Hij kon niet goed zien wat het was dus het blijft voor ons een verassing ook wel leuk maar had het wel graag willen weten dus heel mischien laten we nog een pretecho maken. Maar ben al lang blij dat de kleine het goed deed ik lag precies op schema en alles werkt heel goed we hebben de kleine zien gapen en de uk was lekker aan het smakken zo gaaf om te zien. Ben helemaal opgelucht
Jammer hoor dat jullie gyna niet de tijd nam voor jullie, maar ik ben blij voor jullie dat wel alles goed is. Geniet er maar lekker van, Groetjes Jolie
Hoi Het is zeker fijn dat alles goed is al vond ik het allemaal heel erg snel gaan en vraag me nu ook wel af of hij alles goed heeft na kunnen kijken. Want hij was echt slecht gehumeurt en moest een hoop tijd inhalen. Bel morgen voor de zekerheid even de vk en dan hoor ik van haar wel hoe of wat