Altijd 2/3 dagen voor eisprong cervixslijm kan dat?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jette 1976, 28 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Ik ga ronde 6 in....... Ik heb een vraag en ben benieuwd of anderen dit ook hebben. Ik heb over het algemeen een cyclus van 26 dagen ( behalve deze maand 24). Mijn ovulatietest is altijd dag 12 en 13 positief. Echter op dag 10 heb ik mijn cervixslijm..... Kloppen dan mijn ovulatietesten wel? Kan dat? Ik ben 35 en bijna 36 zijn mijn eitjes niet goed terwijl ik toch een eisprong heb? We gaan voor ons eerste kindje en ik wil natuurlijk zsm zwanger raken........ :(:(:(

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Dat is normaal, dt is een teken dat je vruchtbaar ben en zo kunnen de zaadjes makkelijk door de baarmoedermond komen

3. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Yep dit klopt helemaal hoor! De zaadjes moeten eerst een lange weg afleggen voordat ze op de plek zijn waar ze het gesprongen eitje tegenkomen. Als je slijm pas op het moment van je eisprong zou zijn, redden ze dat niet. Geen zorgen maken! Komt helemaal goed!

Succes met afwachten! :D

4. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Oké, ik dacht al dat het gewoon weer niet zou kloppen bij mij. Ik ging er vanuit dat ik dag 12 dat slijm zou moeten hebben....... Hopen dat het deze ronde dan maar gaat lukken..... Als je het zo graag wil duurt het elke ronde zo vreselijk lang voordat je iets weet......

5. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

I know I know!! ;)
    Het is afschuwelijk dat wachten en niets weten. Zeker als het wat langer duurt. Maar goed van heel veel stressen word je niet meer zwanger dus ik heb het opgegeven.
    Hopelijk duurt jullie wachten niet te lang!

Deel Deze Pagina