hoiiiiiii allemaal, ik wordt woensdag ingeleid als ik nog niet bevallen ben. Heb nu dinsdag gesprek met gyn. daarover. Wat kan ik vragen ? En welk methodes hebben ze om in te leiden , welk is de beste? Welk pijnstilling is de beste?? ik had gehoord iets over een pompje????????????
Al deze vragen die je nu net gesteld hebt, moet je dinsdag aan je gyn vragen. Elk ziekenhuis heeft zijn eigen beleid.
He, SPannend joh! Ik heb dinsdag ook gesprek met gyn over inleiden voor as vrijdag! Ik hoop ook wel dat het eerder komt want mij lijk inleiden maar helemaal niks! Je heb 3 verschillen inleidingmethode: Infuus Ballonmethode Gel En nog 1 geloof ik met inbrengen van pillen. Ik zal gewoon vragen welke methode ze gaan doen bij je en waarom? En wat je kan verwachten. Wanneer je pijn bestrijding mag/kan krijgen en welke pijnbestrijding etc. Je kan ook voor jezelf een plan opstellen en dat ana de gyn geven dat je het zo en zo wil dat het gaat gebeuren. Bijv na 6 uur heftige weeen en je heb nog maar weinig ontsluiting dat je dan een ruggeprik wil. Ik zeg maar wat hoor. Succes! Jij heb in iedergeval je kindje eerder dan ik.. Dan moet ik nog
ja ik hoop ook dat de bevalling spontaan op gang komt voor woensdag, maar zoals het er nu uitziet gaat dat niet gebeuren . Dus jij wordt dan vrijdag ook ingeleid met 41 weken spannend he . Ik zie er eigenljk best wel tegenop maar tot 42 weken wachten kan en wil ik niet meer ( lichaam is echt uitgeput)
Ja ik wordt ook ingeleid met 41 weken omdat ik 2x in het ziekenhuis heb gelegen ivm heel veel bloedverlies.. Spannend he. Laat het dinsdag even weten
Ja ik zal het ook laten weten.. Ik vind het wel spannedn hoor. Tis bij ons de 2e. Bij de 1e zou ik ook ingeleid worden bij 42 weken maar toen begon het toen ik net in het zh was... Ik hoop dat ze nu ook niet hoeven in te leiden, want ik vind het maar eng. Misschien idd goed over hebben wat er van verwacht wordt. Hoelaat moet je? Ik moet om 14.00
ik heb om 14:30 die afspraak , echt spannend ja voor ons is het de eerste dus heb eigenlijk totaal geen idee wat mij te wachten staat. Ben ook bang dat het alsnog een keizersnede wordt wat ik vaak heb gelezen bij een inleiding. Dus ik vind het ook ergg eng hoop dat er tot die tijd op natuurlijke wijze wat begint.
Dat is onzin volgens mij hoor. Dat er vaak een ks voorkomt bij inleiding. Wel als je al 42 weken loopt, en je wordt dan nog eens ingeleid omdat dan vaak opeens het hartje wegvalt en het kindje met spoed gehaald moet worden. Maar dat komt niet door het inleiden, dat komt omdat de placenta na 41 weken steeds minder zuurstof aan je kindje geeft.
Morgen word ik voor de 3e keer ingeleid en mijn oudste is geboren met een spoed ks, dus ik heb nog nooit een "normale" spontane bevalling gehad. Bij de 2e had ik geen ontsluiting en hebben ze eerst gel gebruikt om de bm week te maken en de eerste cm's te krijgen. Soms komen dan de weeen ook op gang, maar dat was bij mij niet het geval. Dus kreeg ik daarna ook nog een infuus. Bij de 3e had ik al wel ontsluiting, dus kreeg ik meteen een infuus met weeenopwekkers. Deze keer is het nog even afwachten. Afgelopen week had ik nog geen ontsluiting, dus voorlopig gaan ze ervan uit dat het weer eerst de gel wordt. Morgen om 6.30 mag ik bellen of het idd door kan gaan of dat het te druk is. Als je gaat zoeken op google kun je heel veel informatie vinden over inleiden, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het steeds maar op me af laat komen. Geen een bevalling is natuurlijk een pretje, maar ik vond het de andere keren wel om te doen. Succes iig.
oh oke, ja ik vind het sowieso gevaarlijk om overtijd te lopen. En heel vaak als de baby er niet is met 41 weken komt ie met 42 ook niet vanuit zichzelf en wordt het alsnog inleiden. Heb het in mijn omgeving gezien.pppff echt zenuwachtig wordt ik ervan zeggg
Ik ben ingeleid met de ballonmethode......heb alles maar over me heen laten komen, heb op een gegeven moment wel op pijnstilling gevraagd omdat ik door het infuus (opwekkers) in een uur tijd van 6cm naar 9 cm ging. Mocht kiezen tussen ruggenprik of een prik in m'n been en voor die heb ik ook gekozen, is voor de scherpe randjes....wand de weeen bleef ik wel voelen hoor. Niet al te bang zijn, komt allemaal goed......veel succes
ik vind het maar spannend hoor, de verloskundige zei dat de gyn uiteindelijk beslist dus hoop niet dat hij zegt dat ik moet wachten tot 42 weken
@ Sila: Hoe was het? Hier niet eens inwendig wat gedaan. Vrijdag terug komen voor inleiden. Ik moet er om 9.00 zijn. Ik wordt ingeleid met gel.. Ik vind het zooo spannend. Ik hoop wel dat het eerder begint eigenlijk!