hey jann jaaaa ik mag me morgen om half 8 melden op de kraamafdeling dan gaan ze beginnen met primen/inleiden. De gyn. heeft mij ook niet inwendig onderzocht ( gelukkig maar) hij heeft alleen gekeken met de echo en hij vond het ook een goed idee om morgen in te leiden, omdat de baby minimaal 8 pond is volgens hem.Maar hij zei dat hij niet kon garanderen dat ik morgen al zou bevallen , dus erg spannend allemaal. Thuis aangekomn heb ik de verlos. gebeld en die wou nog een x langs komen om te strippen, heeft ze net ook gedaan, man man wat een pijn deed het, wie weet helpt het wel een beetje .
Nou hopelijk helpt het strippen wel.. Ik weet het strippen doet pijn daarom wilde ik het dit keer ook echt niet Maar ja inleiden is ook niet echt leuk.. Je moet wat voor je kindje overhebben he Nou ik wens je vast heel veel succes voor morgen, en misschien heb je nog de energie om te laten weten hoe het gegaan is...
Ja ik hoop het ook maar heb tot nu toe nergens last van dus denk niet dat het veel uitmaakt. Ja ze vroeg gister ook om te strippen toen had ik nee gezegd maar voelde me achteraf rot zo van wat als ik het had laten doen dus vandaar dat ik vandaag ja heb gezegd. Ja inleiden is ook niet leuk maarja heb ook geen zin om tot 42 weken te wachten Hey maar heb jij wel al ontsluiting? en rijpe baarmoeder? Ja ik ga morgen de laptop meenemen , hopen dat ze daar wifi hebben , dan probeer ik je wel op de hoogte te houden haha Jij ook alvast veel succes he vrijdag
Nee ze hebben niet eens gekeken dus ik zou niet weten of ik ontsluiting heb of rijpe baarmoeder! Ik denk ana je hoor!