Dames door de lichte zenuwen vraag ik me af hoe lang het nog gaa duren ....? 2 weken terug flinke voor weeën gehad daarna constant pijn in onder rug , menstruatie krampen zware benen .... Had toen al verweekte baarmoeder 1,5 week terug wat vrucht water verloren misschien ergens een scheurtje zeiden ze ...baby was al volledig ingedaald 3de dag achter een volgende diaree en opvliegers net of dat je 40 Gr. Koorts hebt en adrenaline kick 2-3 keer per dag Vanmiddag slijmprop verloren.. En tot nu toe nog steeds pijn in onderrug en benen . Ook is de datum geprikt voor de inleiding en dag is aanstaande zondag je hoort vaak dat babys eerder komen als er een datum geprikt is ... Wat is jullie ervaring met een naderende bevalling/inleiding en de symptomen??? En wat Denen jullie bij mij ???
Ik ben vergeten erbij te zetten dat ik al heel wat weekjes thuis zit ivm met bi , ongeveer nu 26 weken denk ik, ben altijd snel en erg moe geweest vooral lichamelijk heb al weken niet geslapen en ben zelfs een nachtje in het ziekenhuis gaan slapen doormiddel van de spuit in mijn bil en slie Daar maar 4 uur van .... Nu heb ik 4en 3 dagen geleden 2 nachten goed geslapen en de afgelopen 2 nachten weer nie zit klaar wakker op de bank ... Daarbij ben ik ook de afgelopen 3 dagen erg actief ....
Ik heb er geen ervaring mee want ben nog niet zwanger en zijn bezig voor mijn eerste kindje en zijnde 3e (1 sterretje ). Maar wil je veel succes wensen Xx
Al die symptomen zeggen helaas niets. Maar vind het wel vreemd dat er niet onderzocht is of je wel of geen vruchtwater verliest? Want als je dat verliest moet je binnen 48uur bevallen zijn en zouden ze je dus allang ingeleid moeten hebben. Sterkte in elk geval met aftellen tot zondag!
Vond het ook allemaal erg vreemd ze hebben geen onderzoek gedaan want anders zou er kans zijn op infecties ik had wel we minder vrucht water als 2 dagen daarvoor maar nog meer dan genoeg ... Snap er zelf ook al niks mee van dus ja
Minder vruchtwater hebben kan ook andere oorzaken hebben. Bij mijn zoontje verloor ik ook af en toe kleine scheutjes, dit is toen gelijk onderzocht dmv een soort wattenstaafje waarmee ze even langs je baarmoeder schrapen, het resultaat is gelijk te zien of het vruchtwater is of niet. Toen dit zo bleek deden ze inderdaad niet zo vaak ontsluiting checken als normaal omdat er kans is op infectie. Als ik jou was zou ik dus wel even zo'n test eisen, want het kindje heeft ook kans op een infectie op het moment dat er een scheur in je vliezen zit, er is dan immers een open verbinding met de 'buitenwereld'.
Geloof me ik weet het maar die vrouwelijke gynecoloog deed zoo moeilijk ik verloor hè namelijk om 6 uur in de ochtend en eer ik mocht komen was net 8 uur en oen verloor ik niks meer ... Ik had ook nog een kraam verband aangedaan omdat dat moest en die hebben E ook niet onderzocht ik heb het zo vaak gevraagd ...
Vandaag laaste afspraak bij Gé gynecoloog om half elf dus ik hoop dat ze me nu helemaal nakijken ... Hoe ging dat bij jullie laaste afspraak voor de inleiding / bevalling?
Dat klopt niet. Als je vliezen breken moet er binnen een bepaalde termijn bevallen worden. Vruchtwater verliezen kan ook door een hoog scheurtje komen en hoeft totaal geen kwaad te kunnen. Zeker bij eenmalig wat vruchtwater verliezen, is verdere actie meestal niet nodig. @TS: tja, je kunt er niets zinnigs over zeggen. Kan allemaal de start zijn van de bevalling, maar er zijn ook vrouwen die weken en weken en weken lopen te rommelen en die zelfs nog overtijd gaan lopen dan. Jij hebt nu iig een datum Succes zondag!