Dinsdag inleiden 38 wkn

Discussie in 'De bevalling' gestart door Letty26, 8 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Ik ben met 38,2 weken ingeleid, maar ik had wel 'al' 2cm ontsluiting.
    Ze hebben mijn vliezen toen gebroken, even later werden de weeënopwekkers aan/uit/aan/uit/aan/uit gezet (ivm litteken van de keizersnede) en vanaf het moment van vliezen prikken tot geboorte was 5,5uur.

Heel veel succes dinsdag en zodra jullie kleine man er is: GENIET!!

2. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hier ingeleid met 38 weken. De boel zat redelijk dicht, heb een ballon gekregen en na anderhalf uur had ik ruim 3 cm ontsluiting. Na het breken van de vliezen was ons meisje er binnen een uur. Bij 3 cm hebben ze mijn vliezen gebroken.

Succes!

3. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Wat zijn er veel dames ingeleid met 38 weken! Allemaal (net als ik) zwangerschapsdiabetes?

4. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Ik echt minder leven en ctg's die afwisselend zijn. Lig al 11 werken lang 2/3 keerp.w aan de ctg soms meer.

5. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hier nog 'ouderwets' met een hormoonveter met 38 + 3 ingeleid. Om 08.30 hormoonveter, om 16.00 eerste harde buiken. 20.00 werd mijn man naar huis gestuurd om te gaan slapen, 22.10 vliezen braken en enorm overgegeven, 22.20 op verloskamer en werd mijn man gebeld. 22.50 was onze zoon er.

Ik teken zo om het weer op deze manier te mogen doen, maar dan wel met mijn man erbij! Hij gaat nooit meer weg zodra ik ook maar één harde buik voel (waren eigenlijk gewoon weeën die niet serieus genomen werden).

6. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik ben ingeleid met 38.3 dmv een ballon. Ik vond het tegenvallen, mijn lichaam was er duidelijk nog niet klaar voor. Redelijk traumatische bevalling. Maar gelukkig vergeet je gelijk de helft als je je kleintje bij je krijgt. Gelukkig gaan er ook een hoop ingeleide bevallingen gewoon goed!

Hij is trouwens geboren op 38.4

Succes! Het eindproduct is het allemaal waard!

7. Syl20

Syl20 Lid

5 jan 2008
    80
    0
    0
    zelfstandige
    rijsbergen
    Sorry geen ervaring mee maar zag dat het vandaag gaat gebeuren.. Wilde je alleen even succes wensen ;)

Geniet ervan...

8. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ik ben twee ker met 38 weken "ingeleid" de eerste keer zat alles nog potdicht en duurde even voordat de kluis werd gekraakt (so to speak haha) maar viel me nog best mee, het is alleen langdurig, dus veel boekjes lezen, facebooken e.d. haha

De tweede liep ik al met 4-5 ontsluiting rond dus alleen vliezen gebroken en na een dik half uurtje pijn was onze dochter daar..

9. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Heel veel succes vandaag! Ik wens je een vlotte, makkelijke bevalling toe.

10. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Heel veel succes!

11. mamavandrie

mamavandrie Actief lid

14 jan 2013
    353
    0
    0
    huismama
    suces vandaag ik hoop dat je je kleintje snel in je armen mag houden :) zelf ben ik 2 keer eerder ingeleid, eerste keer met 38 weken ik had zwangerschapsvergiftiging ..eerst met pilletjes 3 keer, duurde 2 dagen en vervolgens weenopwekkers, 2 de kindje hoge bloeddruk met 37 plus 5 dagen ..toen had ik al enige ontsluiting en konden ze de vliezen direct breken, 7 uur in het zh en half 2 was ze geboren :) en aanstaande maandag mag ik weer ;) heb nu sinds 35 weken een hoge bloeddruk heb er medicijnen voor gekregen maar je placenta kan hard achteruit gaan..daarom willen ze dit kindje met 37 weken halen.. ik vind het spannend ben zo benieuwd hoe het weer gaat verlopen :)

Deel Deze Pagina