Ja het gaat goed hier! Beetje opvliegerig van de hormonen, dat wel Vanmorgen de echo gehad, er zijn nu rechts 5 kleintjes te zien (kleiner dan 10 mm) en links 7 kleintjes (kleiner dan 10 mm) en 1 van 11 mm. Dus er is in ieder geval wat activiteit gelukkig. Heb de uitslagen nu doorgemaild naar DD en krijg vanmiddag te horen hoe en wat verder. Heb in ieder geval as maandag de volgende echo staan bij mijn gyn hier. Haha ja die bijsluiter is wel pittig he? Ik moet zeggen dat ik alleen last had van opvliegers, nachtzweten, soms een beetje hoofdpijn en verminderde libido. Echt overgangsklachten dus. Ik vond het al met al echt wel meevallen (hoewel ik het natuurlijk liever helemaal niet gebruik!). Dus wacht het maar af, misschien valt het bij jou ook wel mee! Ik dat je het met name pas vanaf spuit twee gaat merken. Bij de cystes ligt het heel erg aan de plek. De meesten liggen erg ongunstig waardoor een punctie lastig is. (bij mij is dat ook zo) En ook aan de grootte, 2cm valt wel mee. Maar het liefst hebben ze hem weg. Ja als je je er niet goed over voelt moet je dat gewoon echt aangeven. Uiteindelijk is het jouw lijf en beslis jij. Spreek ook je angst uit dat het zo snel toegenomen is. Ben benieuwd hoe ze reageren. Ik snap dat je nu niet zo veel vertrouwen hebt in iui.