dinsdag mijn eerste punctie ?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door san100, 10 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san100

san100 Nieuw lid

10 mrt 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ben nieuw hier:)

even kort mijn voortraject
    ik ben 13 feb begonnen met deca spuiten
    vanaf 23 feb de gonal erbij
    en vorige week 3 echo s gehad en er zaten 9 grote eicellen
    en heel veel kleintjes
    bloedonderzoek gehad en moest iets meer gonal gaan spuiten
    nu vanavond de laatste spuit die ik zelf moet mengen om 21:30
    en dan dinsdag de punctie en als alles goed gaat vrijdag de terug plaatsing hoop ik vindt het allemaal erg spannend maar alles verloopt tot nu toe erg goed al zie ik wel erg op tegen de punctie aankomende dinsdag

ben benieuwd naar mensen die ongv in hetzelfde traject zitten nu en hoe hun het ondervinden ?

2. cybell

cybell Niet meer actief

Kan je alleen amar veel suc6 wensen met de punctie meis :)

Ik heb zelf al 2 puncties gehad, 1e keer 12 eicellen, 7 bevrucht 1 verse terugplaatsing van een topper en geen cryo's.
    De 2e punctie had ik 32 follikels, 19 eicellen, 8 bevrucht, 1 verse tp van een topper en 4 cryo's!

De punctie van 32 follikels vond ik erg zwaar, vooral omdat het erg lang duurde en het niet vlekkeloos ging.
    En tja de wachtweken na de tp... zoek lekker de afleiding meis!
    Hoop voor je dat je een goede punctie hebt en een mooie tp met een zwangerschap als gevolg!

3. Linda18

Linda18 Actief lid

18 sep 2011
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier net vorige week mijn 6e punctie gehad. Voor mijn 1e punctie vond ik het ook erg spannend; hoeveel pijn moest ik verwachten ed. Over het algemeen vind ik het goed te doen. (Vaak heb ik niet meer dan 10 follikels). De ene keer vind ik het wat pijnlijker dan de andere keer. Bij ons in het zkh geven ze wel pijnbestrijding. De dagen daarna moet ik het ook rustig aan doen, buik is dan wel gevoelig. Sucses!

4. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Heel veel succes meid! Ik heb vorige week mijn 4e punctie gehad ik vind het echt heel erg meevallen. Ik was de eerste x zo bang en had zoveel gelezen toen lag ik daar zowat te huilen en toen was het al bijna voorbij ik vroeg toen was dit het? ik krijg 2 verdovings prikken in mijn vaginawand die vind ik wel best pijnlijk, half uur van te voren 2 paracetamol en morfine door een infuus. Je moet erna lekker rustig aandoen en veel drinken. Is misschien makkelijk gezegd want lukt mij ook niet altijd maar ontspan! Dan gaat het voor de arts zoveel makkelijker dus minder pijn. Komt helemaal goed meis! Lekker op tjjd naar bed gaan!

5. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Veel succes! Of ben je al geweest?

6. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik ben ook benieuwd meis!

7. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    Ik ben benieuwd hoe het gegaan is. Hopelijk is alles goed verlopen

8. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    En hoe is het gegaan??
    Ik loop iets achter op jouw traject. Ik heb gisteren de 1e echo op stimulatiedag 7 gehad.
    Ik moet donderdag voor de 2e echo.
    Ik ben benieuwd hoe je het hebt ervaren

Deel Deze Pagina