Geen ervaring met zo'n aanrijding, maar ik wil je heel veel sterkte en beterschap toewensen. Hou je nek wel goed in de gaten hè, want ik ken een aantal mensen die daar behoorlijk lang last van hebben gehouden.
pfff wat naar voor je, en je auto zal idd wel total loss zijn ja... ik heb 2 ervaringen, 1ste x was mijn auto total loss en heb ik een hal jaar op mn centjes moeten wachten...degene die mij had angereden blee alles tegenhouden. ik zat ook op een voorangsweg ed. maar hij zei dan weer: ze had geen lampen aan, dan reed ik weer te hard, dan was het weer te onduidelijk dat ik op een voorangsweg ta...allemaal onzin natuurlijk maar daardoor duurde het wel heel lang en moest de advocaat ook echt heel erg zn best doen.... de 2de x had ik alleen wat blikschade maar met hetzelfde schade bedrag (eerst een swiftje en nu een vw golf station van een paar jaar) en dat stond na 2 weken op mijn rekening...tis maar net hoe goed de tegenpartij meewerkt....ook al is het overduidelijk wie de schuldige is...zoals in mn eerste geval
Hey meid Wat erg dat je diy hebt meegemaakt! Hoe is het verder met je kleine?? Ik heb hetzelfde meegemaakt (alleen reed ik zelf niet). Ik had ook niets gebroken maar wel inwendig bloeddingen,kneuzingen en een whiplash. Heb zeker tot 2 jr na het ongeluk fysio gehad en heb nu jaren later nog steeds "last" van mn nek en regelmatig hoofdpijn. Ik ben er aan gewent inmiddels maar blijft vervelend! Ik zou dus adviseren om zoiezo opnieuw je nek/rug te laten beoordelen door fysio en huisarts. De kosten die je hiermee maakt evenals voor je pijnmedicatie/autostoel/kleding die stuk is gegaan/geknipt in zh kun je allemaal verhalen op vz van tegenpartij. Het enige wat je moet doen is diegene aansprakelijk stellen. Ik heb hierbij hulp gehad van CZ deze boden mij gratis een schade letsel advocaat aan omdat ook CZ de kosten van de ambulance etc. wilde verhalen evenals mijn werkgever mijn loon wilde verhalen bij de "veroorzaker". Ik heb uiteindelijk (1,5 jr later) mijn gehele onkosten vergoed gehad (tussentijds wel voorschot gehad) en mijn letselschade uitgekeerd gekregen. Hopenlijk gaat het bij jou sneller maar laat het goed uitzoeken want je hebt er recht op! Maar boven alles; hopenlijk houd je er niets aan over en herstel je snel! Succes!
Jeetje wat een klap moet dat zijn geweest, wat een schrik! Ik heb 8 jaar terug een ongeluk gehad, iemand is bij mij achterop gereden. Dit was al een wat oudere auto maar die is netjes gemaakt. Over het stukje, nek, rug enz. Heb ik alleen wat minder goed nieuws, wat mijn kant betreft. Ik had direct pijn in mijn nek, hoofdpijn enz. Ik heb hiervoor fysio gehad. Kon de kleine niet tillen en was heel snel moe en concentratie was een stuk minder. De afhandeling hiervan heeft langer geduurt. 2 jaar lang formulieren invullen over de voortgang van de klachten. Wij hebben de rechtsbijstand verzekering ingezet die dit regelde. Na 2 jaar werd de "eindstand" vastgesteld en de schadevergoeding bepaald. Vervelende is dat de eindstand bij mij niet de beginstand was. Ik heb nog dagelijks last van mijn nek en arm. Sneller hoofdpijn dan vroeger en niet zwaar kunnen tillen met mijn linker arm.
Ohh wat balen zeg dat er zoveel mensen zijn die er toch nog wel lang last van hebben gehouden Met ons dochtertje gaat het gelukkig goed, al had ze gister een dag dat ze ontzettend vervelend was.. Eerst in de ochtend heel erg bij mij hangen en daarna constant draken, huilen / krijsen, en daar kan ik op dit moment helaas niet zo goed tegen Daarom zijn we gister de hele dag bij opa en oma geweest (vriendlief moest van mij weer gaan werken die zit tegen zijn contract verlenging aan ) vandaag is ze bij het KDV en daar doet ze het prima! De auto is inmiddels binnen bij mijn garage, maar ja voordat er nu door een expert naar gekeken wordt is het op zijn vroegst maandag of dinsdag
ik heb niet alles gelezen, maar wat zou je geschokken zijn zeg. over verzekeringen weet ik niks maar als ik nek, rug enz hoor. Zou ik in de gaten houden of het geen wiplash is, kan je namelijk er lang en veel last van hebben!
hoi ik heb vorig jaar 3oktober autoongeluk gehad ze zijn achterop ons gereden wij stonden stil,en ben nu zover day doorverwezen word naar revalidatiecentrum omdt niks kan en continu pijn heb,heb tot eind december vergoeding voor kdv gekregen voor de kids voor 2dagen,manueel therapie betalen hun omdat me behandelingen op zijn,medische fitnis moest ik van hun gaan doen maar ik kan niks la s daar ben geweest kan ik 2dagen plat. kan gewoon byna niks heb continu pijnstillers,en toen ziektewet ging kreeg ik meteen mijn ontslag in proeftyd was lichter werk gaan doen in de hoop dat de pijn minder zou worden:x heb je vragen pb maar 1 tip wij hebben een letselschadeadvocaat in de arm genomen die word door de tegenpartij betaald zorg dat je iemand inschakelt mbt je nek