Na heel veel testen versleten te hebben met tuurstrepen (kv, etos, sensitest en action) had ik een paar weken terug dipsticks gekocht van Z&K. Heb er 1 gedaan tijdens menstruatie en 1 tijdens de eisprong, en ze bleven keurig wit, witter dan wit.(eindelijk!!) Vandaag (7 dpo, ja dat is heel vroeg ik weet het ) een testje gedaan met ochtendurine en ik kreeg een heeeeeel licht streepje. Lichter dan licht. Nu net nog eens geprobeerd na 5 uur niet drinken, kijken wat hij deed en ja hoor, weer een heeeeeel licht streepje, heel ietsje duidelijker te zien (moet nog wel turen hoor) Na een half uurtje heb ik een druppel water gebruikt en werd hij nog ietsjes meer zichtbaar. Wat denken jullie, wat is jullie ervaring met Z&K? Geven deze valse tuurstreepjes?
Ja. Ik had in het begin bij de dipsticks van z&k ook tuurstreepjes, werden wel vrij snel donkerder hoor
De ervaring die ik heb met de dipsticks van Z&K is juist dat ze witter dan wit bleven, ook al bewaar je ze na het testen 2 dagen. Bij kv2v5 komen er na de afleestijd in mijn ervaring nogal eens valse tuurstreepjes.
De dipsticks doe ik vorige week ontving zijn breder dan ik gewend was (niet die afgeprijsde). Hopelijk blijft dat zo, want ik vindt ze ook altijd wat klein.
Die andere die ik tijdens mijn eisprong gedaan had heb ik bewaard en die is nu nog steeds wit, vandaar dus ook mijn vraag, omdat ik bij de kv2v5 bij mij al binnen afleestijd bijna altijd een tuurstreep verschijnt. Nog meer dames met ervaring van Z&K?
Vanmorgen vind ik hem weer bijna wit, ik zie wel iets, hetzelfde als gisterochtend. Vond hem gistermiddag duidelijker
Misschien dat je 's avonds beter test dan in de ochtend. Ik persoonlijk heb dat in ieder geval wel. Krijg je het op de foto denk je?
Tja, dat vroeg ik me ook al af, al zou je denken dat je na 10 uur niets drinken een betere streep heb dan na 5 uur niets drinken... Nee, dit krijg ik nooit op de foto
Mijn test was ook licht positief maar helaas achteraf gewoon een indroger. ik ben niet zo blij met z&p
Ja dat s een beetje gek, maar ja bij meer meiden zijn de testen duidelijker 's avonds. Snap dat ook niet helemaal hoe dat kan. Ik duim gewoon stug verder voor je!!
Dat vind ik dus altijd enorm vervelend, ik heb dat dus met heel veel testen, vandaar dus dat ik van te voren getest heb om te zien of ze wit bleven. Dat deden ze, maar nu geven ze wel heel lichte streepjes. Ben benieuwd!
Ik heb geen ervaring met deze testen of indroogstreepjes, maar wel met een duidelijkere test in de middag ipv ochtend. In de ochtend had ik echt een tuurstreep en was ervan overtuigd dat ik zwanger was, maar alleen ik dit kon zien. Samen met vriendlief in de middag getest en toen hadden wij geen trucendoos mwer nodig om het streepje te zien. Gek maar waar!