Wij zijn bezig voor een 2e wondertje na een miskraam van vorig jaar van onze tweeling Vandaag mijn nod en net een test gedaan Ik denk wat te zien maar misschien wil ik te graag wat denken jullie al zie ik het nu niet op deze foto
Op deze foto's zie ik hem ook niet grr Ik zal ff de gewone plaatsen en nog een nieuwe foto in negatief
In negatief zie ik wel wat, maar als je een foto zo moet bewerken zeg ik is negatief. Over 2 dagen weer testen. (Ja ik weet dat het moeilijk is)
ik zie heel licht wat. maar op de gewone foto lijkt hij trouwens wel grijs te zijn... kan aan mij (en mijn scherm) liggen natuurlijk. over twee dagen nog een proberen, hij zou dan wel duidelijker moeten zijn
In het echt is die duidelijker maar hij is zoo ligt dus twijfel twijfel hihi om gek van te worden deze test was niet met ochtend urine dus morgen vroeg toch nog maar een keer testen met ochtend urine ik hou jullie op de hoogte thnx voor jullie reacties.
Zie op beide foto's meteen iets. En op de normale foto is het streepje duidelijk roze! Ik denk goed nieuws!!
Nou net weer een testje met ochtend urine gedaan hij blijft wel nog ligt maar hij is iets duidelijker dan die van gister de linker is van gister de rechter van vandaag maar durf nog niet te juichen