wie kan mij dit uitleggen, vraag me toch af hoe het kan op 18 april mijn eisprong gehad (gevoeld + getest) en op 1 mei positief getest met de echo van 7w1d een meting gehad en 3 dagen teruggezet en met de echo van 11w4d weer 3 dagen teruggezet ik geloof wel dat het allemaal klopt hoor, maar toch vraag ik me af hoe dit kan, een late innesteling?maar dan had ik op 1 mei toch nog niet positief kunnen testen? ik ben heel blij dat ik zwanger ben dus die paar dagen korter dan ik zelf dacht maken niet uit, maar was toch nieuwschierig
kijk het kindje groeit natuurlijk misschiend at hij in verhouding met hun cijver nog niet op de groei van 7 w en 1 dag zat .. ! dat had ik ook niets om je zorgen over te maken , als het groeit en je echos zijn goedd en het hartje klopt is er niets aan de hand
bij elke echo die wij gehad hebben wordt er geschoven, na de eerste werden we naar voren gezet en met de 20 wk echo weer naar achteren (komen we weer op de datum van de eerste echo) we houden nu de tussen liggende datum maar aan
wat een toeval ik ben ook 3dagen terug geplaatst. maar ik schrok er zelf van door die CB test die 3+ aangaf dus ik toen d8 oo 5 weken en zo door telde.. want tja me cyclus kan ik ook niet op bouwen dus ik dacht dan neem ik het minste en dat is 5 met zown testuitslag van 3+ en wist ht ook even niet meer. maar nu denk ik . ach zolang het maar goed zit je kan later altijd nog naar voren worden gezet
ben wel benieuwd naar de 20 weken echo, maar ze zullen deze datum nu wel vasthouden, ach wat geeft het ook, nieuwschierig hoe alles zit enz
Met 11 weken verschilde mijn 5 metingen tussen 11w0d en 11w5d. Ze heeft toen maar 11w3d aangehouden (nav mijn menstruatie). Met 13w3d werd ik gemeten op 13w0d en 13w2d. Blijft gewoon op 13w3d staan. Geeft wel aan dat het niet erg nauwkeurig is (nu bleef beeb ook niet heel mooi liggen met name bij de laatste echo niet ) Met 8 weken ben ik maar een keer gemeten en die datum klopt met de menstruatiedatum.