Dinsdag pretecho!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Tonneke, Jul 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ja gelukkig wel, alles zag er goed uit. Moet echt wennen hoor, heb al de liefste en mooiste jongen van de wereld. Nou moeten we namen verzinnen...HELP!

2. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,356
    0
    0
    Omschakelen is dat dan inene hè?! Dat had ik vorige week net zo! Naam was al uitgezocht, had al van alles blauw gekocht maar die ene middag veranderde dat plotseling allemaal!

Fijn dat alles verder goed is! En succes met het uitzoeken van dé naam;)

3. Aude

Aude Bekend lid

Jan 8, 2009
    776
    0
    0
    Nog een jongen, gefeliciteerd!! Hartstikke leuk!
    Ik moet ook nooit naar mijn voorgevoel luisteren..hihi.. dacht bij allebei een jongen maar het zijn toch echt 2 meiden.

4. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ben toch eerlijk wel beetje teleurgesteld, wel blij dat de kleine gezond is maar moet nog echt afscheid nemen van het idee dat het een meisje zou zijn. We willen het bij 2 houden dus komt helaas ook geen dochter meer. Liep vandaag langs de babywinkel en zag zulke lieve jurkjes maar het wordt weer stoere jongens kleding

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    398
    83
    jammer dat je dat zo voelt, ze zullen veel aan elkaar hebben. 2 broers geweldig toch!

6. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ja voor me oudste vind ik het geweldig. Het is ook een beetje moeilijk uit te leggen. Het is ook niet dat ik er verdrietig om ben maar moet gewoon afscheid nemen van het idee van een dochter. En dan heb je nog van die vriendinnen/familieleden die elke keer laten weten hoe geweldig meiden zijn. Maar ben echt wel blij met me jongen hoor!

7. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,099
    2,249
    113
    Brabant
    @tonneke, fijn dat alles goed is! En dat ze goed hebben kunnen kijken welke kleur het wordt;)
    Ik snap je wel hoor, wat je zegt van "teleurgesteld" zijn. Ik zou heeeel erg moeten wennen aan het idee van een jongen, juist omdat ik al een meisje heb. maar hoe verder ik ben, hoe meer ik besef dat nog een zwangerschap er misschien niet inzit. Dus als dit een meisje is, een bio zoontje er mis. niet zal komen...
    Ik moet nog tot 1730 wachten. brrrrrr

8. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    398
    83
    @tonneke: ja dat begrijp ik wel hoor, heeft niks met je baby zelf te maken want die is hoe dan ook welkom maar gewoon het idee dat je dan waarschijnlijk geen meisje meer zal krijgen. HOu je dan maar vast aan het feit dat je er mischien 2 schoondochters bij krijgt in de toekomst .. hoewel dat hoeft ook nog niet eens haha

Share This Page