Ik wil wel wat vaker leuke dingen doen met de kids. Maar dan denk ik gauw aan Plopsaland ofzo en dat is allemaal zo duur!!! Wat zijn nou leuke kinderuitjes die niet zo duur zijn?
Lekker naar een bos, uitwaaien op het strand, kinderboerderij, Veel steden hebben ook wel wijk-speeltuinen waar je voor niks of weinig een middagje kunt ravotten... Waar woon je ongeveer? Dan kunnen mensen wat gerichter tips geven
Weet niet waar je woont, maar in Enkhuizen heb je het sprookjesbos. Kost geloof ik 6,50 of 8,50 pp. En het super leuk daar. Weet trouwens niet of die nu nog open is of dat dat seizoensgebonden is.
Woon in Meppel (Drenthe). We hebben hier wel een ballorig, maar dan ben ik aan entree al tegen de 15 euro kwijt. Plus wat drinken. Vind ik gewoon te duur!! We hebben ook geen leuke kinderboerderij volgens mij. Bibliotheek kan ik eens proberen..
Gewoon lekker een jas aan, muts op en lekker wandelen in het bos! En als ballorig in de buurt zit is een abonnement op Ballorig ook wel voordelig Wij hebben een abonnement en voor 6 per maand mag hij onbeperkt spelen. Wij kunnen gratis mee als volwassenen, dus al met al een goedkoop uitje.
Helaas is dat bij onze Ballorig niet zo. Vanaf 1 jaar betaal je 7 euro per kind. Een 10 rittenkaart kost 60 euro.. Vreemd dat dat per Ballorig dan anders is.
Serieus? Wij hebben een jaarabonnement voor 6 per maand. Entree normaal is 6,50 of 7 per keer. Daarom kon het dus voor ons al snel uit (we wonen bij de ballorig in de straat zo ongeveer haha)
O ja ik zie het! Wat gek zeg. Bij onze vestiging zie ik bij de tarieven inderdaad het abonnement staan en bij de vestiging Meppel staat deze er niet bij.