zoals je ziet in de titel wordt ik dinsdagmorgen om 8 uur ingeleid! heb al 3 dagen weeen en nog maar 2 cm opening dus hebben ze besloten om het dinsdag zelf een duwtje te geven! ik vind het zoooo spannend! moest dit even kwijt!
Succes en sterkte morgen. Dat t allemaal maar mee mag vallen en lekker vlotjes gaat. Dan heb je zo je ukkie in je armen
Heel veel succes morgen en wie weet komt het wel spontaan nog vannacht.... nog even en dan heb je je kleine in je armen spannend hoor !
Spannend! En heel veel succes morgen! Inleiden valt reuze mee & morgen heb je je kleintje in je armen!
bedankt voor de lieve reacties. nu beginnen de zenuen wel een beetje te komen, zal wel zijn omdat ik niet weet wat me te wachten staat! bangelijk maar ook heeeeeel spannend. ik weet niet hoe ik me moet voelen haha
Dit had ik ook toen ik hoorde dat ik zou worden ingeleid. Spannend hoor meid. Ik wens je veel succes. Ik hoop dat je inmiddels bevallen bent.
Een dikke proficiat hoor! Ik word morgen ingeleid, heb nu 1cm ontsluiting en doordat mijn gyne op verlof gaat tegen het eind van de week en alles rijp is, stelde hij dit voor..brrr, ik wou dat ik ook zo positief kon zijn, maar de schrik overheerst alles momenteel. Om half 8 moet ik in het ziekenhuis zijn, zal niet echt kunnen slapen denk ik. Dus onze beebjes zullen maar 1 dag verschillen he . Ik hoop voor jou dat alles goed verlopen is ondertussen Grace20. Groetjes, Jessica