Ik duim ook voor jullie, hopelijk heeft hij het gen niet en jullie kinderen dan dus in ieder geval ook niet. Lijkt me moeilijk om te leven met het vooruitzicht ALS te krijgen...
Onwijs veel sterkte gewenst vandaag! Ik hoop dat jullie goed nieuws krijgen, wat een slopende dagen zijn dit voor jullie zeg
Hallo Nessy, ik ga heel erg duimen voor een goede uitslag. Ik las je topic gisteravond, straks ben ik zelf naar een begravenis van een achter-achternicht van mij die helaas ook de erfelijke vorm van ALS had zij had het van haar vader geërfd die al overleed toen ze zelf nog net een puber was, over 2 maanden zou ze 57 worden, ze laat 2 kinderen van eind 20 en een man achter, wat een vreselijke ziekte, ook haar kinderen zullen het niet makkelijk hebben, ik weet niet of hun er op getest zijn maar de kans is er natuurlijk wel juist omdat ze de erfelijke variant had sterkte vandaag!
Dank jullie wel allemaal....over een half uurtje rijden we weg richting AMC en binnen 2 uurtjes weten we het.....vind het nu wel bijna ondraaglijk worden de spanning.Kans is toch 50% en dat is best veel. Hopelijk zit hij aan de goede 50%....
Pfff, ik dacht dat je de uitslag al had toen ik zag dat je een berichtje typte. Ik ken je niet eens maar ben ook zenuwachtig voor jullie. Heel veel succes en sterkte!