Ben mij vanacht rot geschrokken. Bij het afvegen verloor ik bloed gemengd met afscheiding,niet helder rood maar echt oranje van kleur. Hoop dingen haal je dan door je hoofd,toch maar geprobeerd om weer te gaan slapen. Steeds vage krampen onder in mijn buik maar niks wat lijkt op weeen,dus niet meteen aan de bel getrokken. Vanmorgen was het bruinachtig met afvegen,en de krampen blijven als ik loop,til,buk. Toch maar de verloskundige vanmiddag gebeld en nu wil ze mij om 16.00 uur zien om alles na te kijken en een inwendigonderzoek te doen. Voel mijn kleintje erg goed bewegen dus daar zal het niet aan liggen. Wie heeft een soort gelijk iets mee gemaakt?Wat kan ik verwachten? Maak mij zorgen.Wie weet is het niks en zit ik mij hier op te winden voor niks.
Ik heb nog een kleine bloeding gehad met 30 weken. Direct op controle geweest in het ziekenhuis, maar er was niets aan de hand. Wrs een gesprongen adertje. Nu denken ze dat ik een klein poliepje had. Maar heb een gezonde dochter op de wereld gezet.
Veel sterkte en succes! Laat je even weten hoe het is afgelopen? Ik zie dat je al afscheid hebt moeten nemen van een zoontje bij 24 weken, ik hoop dat dit knulletje nog even blijft zitten!
Verloskundige denkt aan een schimmel infectie,terwijl ik nergens last van heb.Wel meer afscheiding en dat zou dan die schimmel zijn. Baarmoedermond is geiriteerd en waarschijnlijk daarom die bloeding,krampen en harde buiken. Morgen naar de huisarts en bellen voor een afspraak voor een echo want ze willen toch weten waar die bloeding vandaan kwam. Met ons mannetje is alles goed!Ben een beetje gerust gesteld en het bloeden is ook gestopt.
hopelijk blijft het hierbij en krijg je niet nog meer bloedingen, het geeft toch angst! gelukkig voel je je kleine man nog goed! toch sterkte!
gelukkig maar !!!Morgen naar de huisarts en dan zal je wel een kuurtje krijgen ....wat is dat dan schrikken he , vooral als je al een keertje een kindje hebt verloren rond deze tijd ..