Hey meisies, Mijn temp verschil tussen voor ovulatie en erna is heel weinig tov vorige maand. Ik ga van 36.2 a 36.3 naar 36.4 a 36.5 terwijl ik vorige keer op 36.7 enzo zat. Ik temp nog steeds op hetzelfde uur en met dezelfde tempmeter. Ik weet enkel niet hoe ik mijn kaartje hier kan zetten... oh ja en ik zit op 10DPO en had vanmorgen een negatieve test... alvast bedankt!!!
Dit is goed FF ziet wel een eisprong. Sommige dames stijgen maar 0,2 graden. Ik weet niet of je hieruit kan leiden of het goed of slecht is. Misschien dat de andere dames het wel weten.
dank jullie voor de reacties ik ben 99% zeker dat ik deze maand niet zwanger ben. Maar ik vond het gewoon zo vreemd dat het vorige maand een veel groter verschil was dan deze maand. dacht dat het misschien aan het koudere weer lag ofzo zocht er een verklaring voor. Ik temp oraal, maar is dat niet goed te vertrouwen?
Oraal tempen is inderdaad niet echt betrouwbaar. Ben je verkouden en je ademt door je mond ipv neus, scheelt dat toch een paar tiende graad. Het meest betrouwbaar tempen is rectaal of vaginaal.
vandaag ongie geworden, dacht vanaf nu vaginaal te tempen, maar tempen jullie dan tijdens ongie? en dan ontsmet je toch elke keer de tempmeter om geen bacterie binnen te halen? en met wat dan ontsmetten, kan alcohol kwaad? zo veel vragen bedankt!
Zou gewoon rectaal tempen. Da's nog beter dan vaginaal en hoef je je niet bang te maken om bacterieën etc. En ontsmetten kan je alleen met gedenatureerde alcohol doen. Anders gaan bacterieën niet dood.