37,6 weken zwanger en last van darmen en onderbuik

Discussion in 'Gezondheid' started by Blue 7, Jul 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Blue 7

Blue 7 Actief lid

Apr 29, 2014
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie herkend dit: vanaf een aantal dagen heb ik last van mijn onderbuik (darmen) en in de ochtenden dunne ontlasting (sorry voor de details) terwijl ik de gehele zwangerschap obstipatie heb gehad. Ik heb al twee kindjes en twee bevallingen meegemaakt maar ben hier niet mee bekend.
    Wie herkend dit en zijn dit de voortekenen van een bevalling die zich aankondigt?

2. Blue 7

Blue 7 Actief lid

Apr 29, 2014
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand die dit herkend of heeft??

3. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

Mar 7, 2013
    1,301
    599
    113
    Waarschijnlijk gewoon je darmen die van slag zijn.. Heb er ook zo af en toe last van. Ook rond jou termijn.. Dacht ook dat er misschien een bevalling aan kwam, maar loop nu nog zwanger rond ;)

4. Blie

Blie Actief lid

Jun 24, 2014
    281
    0
    0
    Het is wel algemeen bekend dat een lichaam zich reinigt voor een bevalling. Maar het kan ook met t warme weer te maken hebben natuurlijk ;)

5. Peachy

Peachy Bekend lid

Nov 26, 2013
    654
    0
    0
    Dat heb ik sinds een week of twee. Ik denk een combinatie van de verdrukking van je darmen en het warme weer! Ook ik had de rest van de zwangerschap juist last van obstipatie ;)

6. Blue 7

Blue 7 Actief lid

Apr 29, 2014
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zojuist bij de VK geweest en zij denkt wat ik vermoedde, dat het komt door de Antagel en Maalox die ik gebruik (met namen 's avonds en 's nachts) het kan een bijwerking zijn.
    Gelukkig heb ik er alleen in de ochtend last van, maar wel vervelend :(
    Maar zeker weten dat het daardoor komt, weten we natuurlijk niet.

7. gitta

gitta Fanatiek lid

Oct 22, 2013
    2,625
    427
    83
    Toen mijn darmen zich reinigden voor de bevalling, moest ik binnen twintig minuten vier keer naar de wc en was het geen diarree. Blij dat dat gebeurde, anders had ik een paar uur later niet geweten dat de bevalling begonnen was :)

Share This Page