Hoi meiden, Ik was erg positief, was al 7 weken zwanger, geen teken van bloed en een hoop zwangerschapsverschijnselen. Ik dacht dat het nu eindelijk eens een keer goed moest gaan. Maar ik zag het al toen ze met de echo naar binnen ging, er zat helemaal niks. Alleen een hele dikke laag baarmoederslijmvlies, geen teken van leven, zelfs geen vruchtzakje. Wat er wel zit is blijkbaar heel klein en was niet met het apparaat te zien. Het voelde alsof de hele wereld onder me wegzakte, ik was van de spanning ook bijna flauwgevallen. Mijn lichaam heeft me al die weken voor de gek gehouden. Mijn hcg hebben ze meteen via mijn bloed opgemeten en dat was niet laag, maar niet hoog genoeg voor een intacte zwangerschap. Vrijdag moet ik weer naar het UMC, ik hoop dat tegen die tijd er al een MK op gang is gekomen, anders moet ik weer een curettage. Ik ben er echt kapot van, hoe we dit nu weer te boven moet komen weet ik niet. De hele tijd al huilbuien. 3 en een halve week ben ik aan het fantaseren geweest over de baby, misschien wel 2 baby's, hoe ik het kamertje ga inrichten, wanneer mijn zwangerschapsverlof ingaat. Het is zo oneerlijk allemaal. En zo hard. Het is beter dat een ivf helemaal niet genesteld heeft en dat je een bloeding krijgt, dan dat je dit moet meemaken. Van mij hoeft het nu allemaal even niet meer, de toekomst? Geen idee hoe die eruit ziet...... Floor
jeetje meid wat erg voor je. heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. hoop voor je dat je de kracht weer kunt vinden om verder te gaan. liefs lisa.
Wat erg voor je Heel veel sterkte. Lijkt me echt vreselijk wat je moet meemaken... Ik hoop ook voor je dat je ergens toch nog kracht kunt vinden om door te gaan... om dit ergens een plekje te kunnen geven... Knuf en sterkte!
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd met het verwerken. Wat oneerlijk allemaal! Lfs LiAnn
Floor ik wil je ook heel veel sterkte wensen. Vind het heel erg voor jullie. Het is ook oneerlijk en hard, ook ik hoop dat jullie de kracht weer kunnen vinden. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je nu zo depressief en machteloos voelt. Nogmaals heel veel sterkte voor jullie.
Lieve Floor, Oh meis, wat vreselijk! Er zijn geen woorden voor...ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte! Dikke knuf!
OOOO neeeee Floor , wat erg meis, wat ontzettend oneerlijk dat je lichaam je zo voor de gek heeft gehouden! Ik kan me zo voorstellen dat je je enorm veraden moet voelen. sterkte, heel veel sterkte
Heel veel sterkte meid, ik vind het heel erg voor je. Het is echt oneerlijk verdeeld op de wereld soms. Liefs Zora
Lieve Floor, ik schrik echt van je bericht. Wat zo mooi leek, is wederom geëindigd in een nachtmerrie. Het had toch zo moeten zijn? dat deze 3e IVF als : 3x is scheepsrecht gold? Waarom weer deze tegenslag meemaken terwijl het al zo moeilijk is voor ons om zwanger te raken en te blijven. Ik leef zo met je mee en voel je pijn. Ik huil diep van binnen met je mee, niet dat dat helpt, maar toch..... Je weet me toch wel te vinden he? stuur me een PB, mail me, bel me, of doe iets. Ik ben er voor je als je er behoefte aan hebt. Ik weet ook niet hoe de toekomst er nu verder voor je uit ziet, maar het lijkt me logisch dat je daar nu nog niet over kunt en wilt nadenken. Geef eerst dit de tijd om het te verwerken. Ik hoop echt voor je, hoe bizar het ook klinkt, dat de MK vanzelf op gang komt. Want op een curettage zit je echt niet te wachten. Lieverd, ik denk heel veel aan je. Heel veel sterkte en ene hele dikke knuffel voor jou en je man. Al weet ik dat zelfs dat je nu niet zal troosten. Liefs Hope
Jee Floor.....had al eens eerder 'jou' verhaal gevolgd... En dan nu dit nieuws ineens.......Wat ontzettend kl*te! Zo intens verdrietig...hopelijk kunnen jullie samen de kracht en rust vinden om dit te verwerken en een plek te geven... liefs
Bedankt voor jullie lieve reacties en steun. Dat doet me goed.Terwijl ik dit typ stromen de tranen weer uit mijn ogen. Ik begrijp echt niet hoe dit nou weer heeft kunnen gebeuren. Ik heb al zo weinig kans op een gezond embryo, nu is er een gezonde teruggeplaatst en dan mislukt het uiteindelijk alsnog. Mijn lichaam is ook echt van slag nu. Geen spoor van bloed nog te bekennen. Ik hoop dat dat snel gaat komen dan kan ik tenminste weer verder. Op mijn werk heb ik me maar even ziekgemeld, daar staat mijn hoofd nu helemaal niet naar. In mei word ik alweer 34, al mijn vruchtbare jaren trekken aan me voorbij, zonder dat er een baby komt, zou het daar straks te laat voor zijn? Nog 1 pgd behandeling te gaan, daarna is het over en ik weet ook niet of we er nog meerdere aan kunnen. Via de natuurlijke weg proberen kan ook nog, maar er blijven elke keer zo weinig gezonde embryo's over 10 a 20 % dat de kans groter is op nog meer miskramen. Ons toch op een wachtlijst laten zetten voor KID en in de tussentijd proberen om zelf zwanger te worden, dat is weer een stap verder. Mijn vriend heeft hier ook erg veel moeite mee, dat de baby niet van hem is. Ik zou dit nog wel willen op den duur. Ik wil zo graag meemaken hoe het is om zwanger te zijn, om een baby 9 maanden bij me te dragen. Dit lijkt me het mooiste wat er is. Ik hoop dat dit ons nog eens mag overkomen. Liefs Floor
Lieve lieve Floor, wat een verdriet en teleurstelling hebben jullie nu. Ik had je zo graag even een dikke knuffel willen komen brengen! Het is zo ontzettend oneerlijk, jullie hebben alles zo goed gedaan om een gezond embryo binnen te krijgen en dan lukt het toch ook niet. Wat een vreselijke teleurstelling moet dit voor jullie zijn! Die vraagtekens over KID had mijn vriend ook. Precies dezelfde bezwaren; want dan is het niet van hem. Het boekje "Uit een onbekende bron" heeft hem hierin geholpen. Mocht je daar aan toe zijn, mag je altijd aan de bel trekken! Voor nu wens ik jullie heel veel sterkte en kracht om deze teleurstelling te verwerken.
Lieve Floor, Wat afschuwelijk! Ik vind het zo ontzettend erg voor jullie dit is niet eerlijk! Was je eindelijk zwanger en dan loopt het ook nog verkeerd af! Ik kan me voorstellen dat je ontzettend verdrietig bent en dat mag ook, neem de tijd om alles te verwerken. En dat werken komt wel weer denk eerst maar eens aan jezelf nu dat is nu het allerbelangrijkste! Heel veel sterkte de komende tijd! Dikke knufffel Sabrien