Dip op 4 dpo

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door DNA86, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Hallo meiden,

Ik las eens dat een innestelingsdip normaal tussen de 7 en 10 dpo kan plaatsvinden. Vandaag was mijn temp echter al een stuk lager op 4 dpo. Dit heb ik nog niet eerder gehad. Ik weet niet of dit nu een goed of een slecht teken is. Hebben jullie hier ervaring mee?

Mijn kaartje staat in m'n handtekening.

2. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeg nooit nooit, maar het zou erg vroeg zijn voor een innestelingsdip. Zon dipje kan trouwens ook door andere dingen komen.

3. lova

lova Niet meer actief

Het kan wel ;) Ik had een dip op 4 dagen na de eisprong en was zwanger!! spannend meid :D

4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik heb even mn kaartje van 2 jaar geleden erbij gepakt (de ronde dat ik zwanger bleek:)), en ik had op 5 dpo een dipje (en dag 7 weer). Dus zou best kunnen....maar helaas zit er niets anders op dan afwachten..

5. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Ok spannend dus. Ik begon al helemaal bang te worden dat ik een super korte lf had ofzo. Hopelijk morgen weer omhoog. Maar ik weet dat je het nooit zeker weet totdat je een positieve test te pakken hebt :)

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Het kan hoor 7-10 is gemiddeld, maar ik heb kaartjes gezien net innesteling op 3 dpo, dus.... Afwachten, nog 10 dagen. Zucht ;)

7. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    @DNA.... we lopen bijna gelijk en ik heb op cd 4 ook een dip gehad. Nu cd 7 weer iets omhoog.

8. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    FF zegt nu possibly triphasic! Spannend :)
    Normaal heb ik al lang last van pms. Misselijk, kramp, steekjes,... En nu helemaal niets...

9. lova

lova Niet meer actief

Het blijft spannend.... ik zou testen :D:D
    Ik voelde me de eerste 10 weken niet zwanger!

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    pas op 19-8 testen is wel erg laat he? Want volgens mij mag jij geen glaasje bubbels op je eigen trouwdag :D

11. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
  12. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Wie weet.. Ik wil geen spelbreker zijn, maar het hoeft niet echt iets te zeggen.. Dit zeg ik omdat ik ook vaak dat soort dipjes icm hogere temp. heb gehad en toch ongi werd. Dus ik ben erg afwachtend met dat soort dipjes (ondanks triphasic kaartje) Sorry.. Ik hoop natuurlijk op het meest positieve voor je en de duimen draaien :).

@babyliz: jij hebt echt een behoorlijke dip! En zie ook dat je een tijdje onderweg bent met IUI. Ik duim ook voor je!

13. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    @ biancs: ja ik weet het. Ik probeer ook nuchter te blijven. Als ik weer een lf heb van 11 dagen zou ik woensdag ongi moeten worden. Dat ga ik dus zeker afwachten voor ik aan het testen sla. En als morgen mijn temp gezakt is weet ik ook hoe laat het is. Maar ik blijf toch stiekem een beetje hoop houden ;)

14. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0

ik kan het mij voorstellen hoor.. En er is niets mis met hopen, vooral niet met zo;n mooie temp als die jij hebt. Ik hoopte vorige maand ook op 10dpo dat het nog omhoog ging en dat het een dip was.. Ik zit overigens ook met een lf rond de 10/11 dagen. Begin onderhand een beetje te twijfelen aan mijn eigen lijf. Ik weet ergens wel dat het moet kunnen en dat er zelfs vrouwen zijn die met een veel kortere ook gewoon (rap) zwanger zijn geworden. Ik denk dat we met dit in ons achterhoofd, ons niet te gek moeten laten maken. Vaak denk ik maar zo: als het niet lukt met 10/11 dagen, dan zal het deze ronde ook wel niet gegund zijn.

Maar goed.. Leuk is het niet als je merkt dat het steeds weer een maand langer duurt. Het enige wat we er nu aan doen is tempen met evt ovutesten, en mocht het echt te lang duren kun je deze gegevens meteen meenemen naar de HA of gyn.

15. bibilv

bibilv Actief lid

3 nov 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    ik had een dip op 3dpo.(je moet even goed kijken want de ovulatie berekend klopt niet.)
    4 april is ons kindje verwekt (dus ovulatie)aan de berekening van de verloskundige.
    Dus 3 dagen later had ik een flinke dip en super zwanger zoals je kunt zien.
    Ik hoop voor jou dat jou dip hetzelfde betekend :D
    liefs

16. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    je temp blijft mooi hoog!!

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik vind het echt wel spannend nu. Wanneer ga je testen?

18. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Ik weet het nog niet eigenlijk. Even afwachten wat mijn temp morgen gaat doen. Lijkt me sowieso nog een beetje te vroeg om al te gaan testen, niet?

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh je zit op 11 dpo. Dacht net dat je al evrder was. Het zou kunnen, maar dan krijg je misschien wel zo'n tuurstreep. Dus ik zou nog even wachten inderdaad. Mijn lf is altijd maar 10, dus als dit mijn kaartje zou zijn, zou dit wel wat betekenen, maar als je altijd 14 hebt, hoeft het niet nee.

20. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Ik heb tot nu toe steeds een lf van 11 dagen gehad, dus daar ga ik nu ook vanuit :)

Deel Deze Pagina