Dip op 4 dpo

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by DNA86, Jul 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. biancs

biancs Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    1,197
    0
    0
    Dan misschien overmorgen testen? Dan heb je in elk geval 12dpo gehad en ben je zeker overtijd. Of je moet het niet uit kunnen houden, dan zou ik morgen een gokje wagen :D.. Ik zou het zelf niet doen. Elke keer dat ik testdrang had op dag 12, werd ik daarna ongie :x

2. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

Nov 13, 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou er wel een testje aan durven wagen. Soms test je vroeg positief, zie mijn kaartje :D

3. lova

lova Niet meer actief

Ik teste op 9dpo al licht positief met de kruidvat 2 voor 5 euro testen (mijn lf was ook 10 dagen).. ik zou ook wel een testje wagen met zo'n mooie temp :D

4. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,674
    1
    0
    Mooie temp weer DNA! Heb je al getest?

Hier ook weer een mooie temp. Mijn lf wisseld nogal dus ik moet officieel echt nog een paar dagen wachten. Maar zal dat niet volhouden zonder te testen ;)

5. DNA86

DNA86 Actief lid

Nov 25, 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Helaas moet ik weer eens naar een volgende ronde, want ik denk dat mijn ongi gaat doorzetten. Ben wel een beetje aan het balen hoor.

6. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    He bah 2 tiende lager. :( Heb je al klachten of bloedverlies of is het alleen je temp. die een mogelijke menstruatie aankondigt?

7. DNA86

DNA86 Actief lid

Nov 25, 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Heb ook kramp en spotting. Ik vrees dat het echt gaat doorzetten, want zo kondigt mijn ongi zich altijd aan :(

8. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou ja, 1 (schraal) voordeel. Nu kun je een glaajse wijn nemen op je eigen trouwdag.

9. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,674
    1
    0
    Hé bah! Helaas zegt een temp uiteindelijk nog niets he? En ja, ook ik laat me er vaak door misleiden zo op het eind.

10. biancs

biancs Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    1,197
    0
    0
    Wat balen zeg!!! Eigenlijk zou temperaturen na je eisprong verboden moeten worden. Want tot op het laatste moment weet je er niets aan..... :(

11. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Amen. En toch doe je het zelf ook steeds weer. Het is gewoon zelfpijniging.

12. biancs

biancs Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    1,197
    0
    0
    Eg he! Op de een of andere manier voelt het alsof je er dan controle op hebt.. en dan toch glipt het weer door de vingers.. Elke keer weer... Als je echt zwanger bent moet je dat tegen die tijd toch wel merken denk ik dan.

13. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,674
    1
    0
    Ja inderdaad! En ik had me dat eergisteren ook voorgenomen. Maar na genoeg uren slaap na mijn nachtdiensten ging toch "plop" die thermometer er in :D Tja.... en dán word ik weer nieuwsgiering, hoopvol enz enz.... terwijl ik dondersgoed weet dat het niets hoeft te betekenen.

14. DNA86

DNA86 Actief lid

Nov 25, 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Ja daar hebben jullie helemaal gelijk in! Uiteindelijk zegt het niet veel, en garanties heb je nooit. Maar we doen er toch alles aan om onszelf wat hoop te geven he. Ben blij dat ik niet de enige ben haha :)

15. biancs

biancs Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    1,197
    0
    0
    @dna: dat is ook hoor. Je mag altijd hopen.. Doe je dat niet is het ook weer zo wat.. Je probeert toch ergens positieve energie eruit te halen. Ik probeer altijd alles wat ik voel te negeren omdat het toch ook niet veel zegt... maar die laatste dagen vallen altijd zo zwaar voor de NOD! Ergens ben ik dan toch weer blij dat ik ongi ben geworden zodat we weer met nieuwe hoop de volgende ronde in kunnen. Want als iets wel weer waardeloos is, is dat de periode tussen je eisprong en NOD.

Ik hoop dat je snel het ellendige gevoel kwijtraakt en dan je je lekker kunt focussen op de trouwerij!

16. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    1,038
    0
    36
    NULL
    @Biancs: Thanks voor t duimen. Idd alweer bijna 2 jaar 'bezig', dus mag van mij wel eens raak zijn nu.

@DNA: He bah, wat balen zeg. Zeker met de hoge temp van afgelopen dagen.

Tempen is inderdaad gewoon verslavend. Ik wilde deze cyclus na eisprong eigenlijk ook stoppen... maar ben elke keer toch wakker rond de tijd dat ik altijd temperatuur, dus dan word ik weer te nieuwsgierig ;)

17. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,674
    1
    0
    Ook heeft mijn temp het nul-punt bereikt. Ik zal vandaag ook dus ongi gaa worden.... op naar ronde 8

18. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ook jammer. Bij mij is het nu net of ik een ei gehad heb. Wel lekker stabiele temp zo met die primolut :D

Share This Page