Dan misschien overmorgen testen? Dan heb je in elk geval 12dpo gehad en ben je zeker overtijd. Of je moet het niet uit kunnen houden, dan zou ik morgen een gokje wagen .. Ik zou het zelf niet doen. Elke keer dat ik testdrang had op dag 12, werd ik daarna ongie :x
Ik teste op 9dpo al licht positief met de kruidvat 2 voor 5 euro testen (mijn lf was ook 10 dagen).. ik zou ook wel een testje wagen met zo'n mooie temp
Mooie temp weer DNA! Heb je al getest? Hier ook weer een mooie temp. Mijn lf wisseld nogal dus ik moet officieel echt nog een paar dagen wachten. Maar zal dat niet volhouden zonder te testen
Helaas moet ik weer eens naar een volgende ronde, want ik denk dat mijn ongi gaat doorzetten. Ben wel een beetje aan het balen hoor.
He bah 2 tiende lager. Heb je al klachten of bloedverlies of is het alleen je temp. die een mogelijke menstruatie aankondigt?
Heb ook kramp en spotting. Ik vrees dat het echt gaat doorzetten, want zo kondigt mijn ongi zich altijd aan
Hé bah! Helaas zegt een temp uiteindelijk nog niets he? En ja, ook ik laat me er vaak door misleiden zo op het eind.
Wat balen zeg!!! Eigenlijk zou temperaturen na je eisprong verboden moeten worden. Want tot op het laatste moment weet je er niets aan.....
Eg he! Op de een of andere manier voelt het alsof je er dan controle op hebt.. en dan toch glipt het weer door de vingers.. Elke keer weer... Als je echt zwanger bent moet je dat tegen die tijd toch wel merken denk ik dan.
Ja inderdaad! En ik had me dat eergisteren ook voorgenomen. Maar na genoeg uren slaap na mijn nachtdiensten ging toch "plop" die thermometer er in Tja.... en dán word ik weer nieuwsgiering, hoopvol enz enz.... terwijl ik dondersgoed weet dat het niets hoeft te betekenen.
Ja daar hebben jullie helemaal gelijk in! Uiteindelijk zegt het niet veel, en garanties heb je nooit. Maar we doen er toch alles aan om onszelf wat hoop te geven he. Ben blij dat ik niet de enige ben haha
@dna: dat is ook hoor. Je mag altijd hopen.. Doe je dat niet is het ook weer zo wat.. Je probeert toch ergens positieve energie eruit te halen. Ik probeer altijd alles wat ik voel te negeren omdat het toch ook niet veel zegt... maar die laatste dagen vallen altijd zo zwaar voor de NOD! Ergens ben ik dan toch weer blij dat ik ongi ben geworden zodat we weer met nieuwe hoop de volgende ronde in kunnen. Want als iets wel weer waardeloos is, is dat de periode tussen je eisprong en NOD. Ik hoop dat je snel het ellendige gevoel kwijtraakt en dan je je lekker kunt focussen op de trouwerij!
@Biancs: Thanks voor t duimen. Idd alweer bijna 2 jaar 'bezig', dus mag van mij wel eens raak zijn nu. @DNA: He bah, wat balen zeg. Zeker met de hoge temp van afgelopen dagen. Tempen is inderdaad gewoon verslavend. Ik wilde deze cyclus na eisprong eigenlijk ook stoppen... maar ben elke keer toch wakker rond de tijd dat ik altijd temperatuur, dus dan word ik weer te nieuwsgierig
Ook jammer. Bij mij is het nu net of ik een ei gehad heb. Wel lekker stabiele temp zo met die primolut