ik weet het ff niet meer hoe het zit, Ik zit nu op CD 13 en heb vandaag een dip van 0.4 graad. Nu vroeg ik mij af of me ei eraan komt? of dat ie net geweest is en dan morgen weer omhoog gaat? ik weet het ff niet meer hihi Liefs J.
me ei is zoek haha ik dacht dat ie de dag na mijn dip wel zou komen...! ach ja dan klussen we nog maar even door! Maar een dip komt meestal voor je ei, of erna? Liefs J.
het kan heel goed dat dit de dip is voor je eisprong en dat deze gisteren of vandaag is. FF geeft de eisprong pas aan als er 3 dagen een verhoging is. Hij geeft de eisprong dus altijd pas achteraf aan. Wat je evt kunt doen is voor morgen en vrijdag een temp invult, dan zul je zien dat hij een eisprong aangeeft. groetjes
dank je wel, ik wacht gewoon ff af, maar hoop dat ik nu wat hoger ga zitten met mijn temp als vorige maand!! Jou temp ziet er trouwens mooi uit!!! liefs J.
dank je wel. Vorige maand was mijn tempkaartje ongeveer gelijk. Dus zegt niets hoor. Maar bij mij is altijd wel heel goed het verschil van voor en na de eisprong te zien. Hoop nu maar dat die kleine daling op dag 2 iets goeds voorspelt. Ach wachten het wel weer af en anders vrolijk door naar een volgende ronde, Jij ook succes groetjes