Hey dames! Even een vraag. Ik zat meestal op de 36.4 / 36. 3 en opeens verlaagde hij naar 36.0 vanmorgen. Kan dit in dip voor een ei zijn? Ik zit nu op dag 13. Je weet het natuurlijk nooit zeker, dat valt pas achteraf te zien, maar mijn ovulatie testen blijven zo goed als wit. Het zou trouwens wel mooi uitkomen met mijn cyclusdagen van vorige maand en de maand ervoor. Nu de volgende vraag: vorige maand had ik op dag 15 een piek (rond dag 17 dus ei) en op dag 25 werd ik al ongesteld. (Het lijk wel of ik steeds kortere cyclussen krijg). Zou het dus kunnen omdat ik zo vroeg ongesteld werd, dat de ovulatie test het helemaal niet juist aangaf, maar als ik dus had getempt die maand, dat ik ws rond deze tijd al een ei had. Ipv van dag 17. Nu de allerlaatste vraag! Als jullie denken dat een ovulatie test vals positief kan zijn (terwijl de test goed is uitgevoerd). Hij was 5 dagen positief (van positief naar een knaller en toen weer positief), wat kan dan de reden zijn? (Bekend met PCOS) Ik hoor het graag! X
Dip kan op een ei duiden maar hoeft zeker niet altijd zo te zijn. Een posi ovu terwijl je ei al is geweest kan alleen maar als de ovu test vals is. Dit komt vask voor bij pcos (ik zie dat je daar bekend mee bent). Je zegt dat je 5 dagen positief getest hebt waarvan 1 dag de knaller. Die knaller is dan je lh piek en niet de overige positieve testen. Heb je toevallig een foto van die 5 positieve testen? Veel vals positieve ovu testen komen ook door pcos. Daarom is het doen van ovutesten bij pcos niet handig. Je weet immers nooit welke piek voor een eitje zorgt. Het beste wat je kan doen met pcos is alleen blijven tempen. Succes!