Hallo allemaal, ik zocht een plekje om wat dingen te delen en zo kwam ik bij dit forum terecht... Ik ben een jonge meid van 20 jaar en zwanger geworden door de pil heen met 14 weken kwam onze baby als een totale verassing! Maar mijn vriend en ik wonen al lang samen dus het was niet echt een probleem.. Ik heb me dus altijd goed gevoelt tot nu eindelijk ik zit nu in week 27 en voel me lamlendig nergens zin in! (Behalve slapen eb eten dus) geen zin aan men werk wat moeilijk gaat als je pas 21-01 verlof hebt en Dansdocent bent.. Terwijl ik normaal er van houd.. Meer mensen die rond die tijd geen Zin meer hadden iets te ondernemen? Groetjes
Ja! En als het lukt, neem even de tijd voor jezelf of plan iets om naar uit te kijken, misschien nog een vakantie of weekendje weg met je vriend? Als je gewoon heel erg moe bent neem dan op tijd rust, wees niet bang om je ziek te melden er gaat een hoop energie naar je kindje!
*zit op d'r gat op de bank en eet negerzoenen terwijl de kamer vol staat met zooi omdat de gangkast wordt opgeruimd...* Neuh, geen last van *neemt nog een hap*
Hahahahaha oke dan! Ik dacht al dat ik een aansteller was... Zit helaas wel met werk dat ik niet zomaar kan afbellen omdat er gillende kinderen dan voor de danszaal staan.. Maar goed het is vervelend om je nu al zo lamlendig te voelen als je nog even moet.. En de feestdagen al die drukte heb ik eigenlijk ook niet zon zin in al die verplichte afspraken bleghh
hoewel ik uitkijk naar de kerstdagen met familie (gelukkig niks bij ons thuis) heb ik verder ook nergens zin in hoor!! bah bah bah bah bah het begint al als ik naar bed ga omdat ik weet dat sochtends de wekker weer gaat. zie daar dan al tegen op.. en zodra de wekker gaat gaat elke bruikbare smoes door mn hoofd om maar niet te hoeven gaan werken... maar niet werken is hier geen geld. geen geld is geen boodschappen en lekkere dingen of baby spullen.. dus... toch maar uit bed en enkel denken aan het geld dat ik zo verdien. vandaag ff in de pauze wat leuks voor mezelf of de baby kopen om mezelf te belonen voor weer een week werken zonder afmelden. misschien voor jou ook een idee, jezelf belonen met leuke kleine dingetjes als je weer een weekje verder bent.. hoe gaat dat eigenlijk nog? dansen met je bolle buikkie? moet er niet aan denken! (skatje, je bent mega humor!!!)
Dat je nu een dipje hebt wil niet zeggen dat het zo blijft of erger word hoor. Bij mij komen en gaan de dipjes deze zwangerschap, allemaal heel normaal. Gewoon niet teveel bezig zijn ermee helpt bij mij. En dan bedoel ik dat je het gewoon een beetje over je heen moet laten komen en er niet teveel bij stilstaan. Het is heel normaal om je anders te voelen en anders te denken over bepaalde dingen tijdens de zwangerschap. Ook dat je soms periodes zult hebben dat je niks wilt ondernemen en het liefst de hele dag lekker warm thuis zit zijn heel normaal.
Dansen gaat eigenlijk nog prima, maar mijn lichaam laat daarna wel merken dat het een beetje zwaar word gelukkig 21 januari met verlof dus daar kijk ik dan maar naar uit!