Waarom is een test na een paar uur eigenlijk niet meer geldig? Ik had namelijk vanmiddag getest en was negatief, twee uurtjes later ongeveer zie ik heeeeeeel licht nog een streepje erdoorheen wat het plusje vormt. En die is nu nog steeds zichtbaar
Nog wel ff een vraagje over dat indrooglijntje, is die altijd wit of verkleurd die ook? Hij is bij mij blauw gekleurd..
Ik heb echt geen idee heb het zelf namelijk nog nooit gehad, ik hoop dat iemand anders dat voor je weet
ik heb 1 keer een indrooglijntje gehad, maar ttoen bleek ik achteraf ook zwanger.... Wil je uiteraard niet blij maken maar bleek bi mij wel grappig....
Hoe en wat weet ik niet precies. Maar kan alleen zeggen, ik heb al best wat testen gedaan (negatief) en nooit maar dan ook nog nooit een streepje indrooglijnt ofzo gehad. Zelfs niet na uren of dagen(kwam er een tegen met het legen van de prullenbak) Alleen maar een wit gebied hahaha. Dus ik duim voor je dat het toch een voorteken is en je over een paar dagen een duidelijke test hebt
ik wil ook reageren GRAAg haha had dit ook al vandaag geplaatst op zwangerschapstesten laten zien vroeger wist ik niet hoeveel tijd etc.. en bij test van mijn jongste was echt niets te zien binnen 30 min ofzo kwam er toch een lichte streep op te staan was blij en heb nooit geen nieuwe test gedaan mar was dus ECHT wel zwanger ! dus ik begrijp ook niet die 5min en niet anders! als je de test open maakt is ie vaak nat van binnen nog na 30 minuten dus kan dat een indrooglijn zij? begrijp ook niet goed
Nou, heb een half uur geleden weer getest, maar nu met die goedkope(2 voor 5) van de kruidvat en die is weer NEGATIEF . Ik snap er echt niks meer van. Ik ga zometeen als het 8 uur is meteen ff de dokter bellen voor een bloedtest....
Dokter hoef ik niet meer te bellen, de duiveltjes zijn al onderweg. Wel blij dat ik nu eindelijk iets weet!
Hoi hoi, Nee, dit is de eerste dat ik een langere cyclus heb. Maar misschien dat ik het toch verkeerd berekend heb Ik baal er ook niet van want het stond ook niet gepland zeg maar. Liefs Sabrina