even een hele stomme vraag met fynn was ik erg vroeg met voelen met 17 weken. maar nu zit ik net rustig op de bank en nu voel ik dus de bekend plop/duwtjes. kan het zijn dat dat die kleine al is? nee toch?
Skatje, en Amfy... Jullie zijn 2 vriendinnen? Heb die tekst eronder vaak voorbij zien komen en nu zie ik jullie samen
ik voelde de baby ook toen ik 13 weken was, wel alleen als ik lag en smorgens alleen. Dan voelde ik een harde heuvel onderaan mijn schaambeen. heb er ook foto's van genomen dus kan zeker zijn geniet ervan
Ik heb jouw zin vaker gelezen... en nou zag ik vanuit mn ooghoek precies dezelfde zin maar bij een andere naam. Dacht meteen hey dat moeten ze samen zijn. Leuk joh!!
ik voelde mijn eerste met 14 weken, deze al met 10 weken. de vlos zei dat dat idd kon. dus dan moet 13 weken ook wel lukken
Tuurlijk kan dat! vooral als het je 2de is. Al is het nog niet zo sterk gevoel het is je baby! Gaaf gevoel he?
ik voel het sinds vorige week ook al. Het is mijn eerste maar de kleine plopjes begonnen toch steeds regelmatiger te komen, en sinds deze week voel ik echt de bewegingen van de kleine, vooral rechts maar sinds twee dagen voel ik het nu ook af en toe links Vind het superbijzonder dat ik het zo vroeg al mag voelen!
Kan best hoor, ik voelde de eerste met 14 weken, dus misschien met de 2e al eerder als je het eerder herkent
kan heel goed hoor! Mijn VK zei dat het bij een 2e vanaf 12 weken kan, daarvoor zijn het vaak je darmen. Zelf voelde ik de kleine vanaf 13 weken.
Ja hoor kan best. Ik voelde de eerste met 18 weken (placenta voorzijde) En nu bij de tweede voelde ik het al rond de 12 weken en een placenta die meer aan de zijkant/achterkant ligt