Als jullie mijn cycli zien: 30 april - 29 dagen 24 mei - 36 dagen + 13 dagen na nod (kreeg ik vmk) 4 juli - 25 dagen + 2 dagen na nod (werd ik ongesteld) 29 juli - 21 dagen 19 augustus - 39 dagen + 5 dagen na nod kreeg ik VMK 27 september - 57 dagen 23 november - 39 dagen + 1 dag na nod (werd ik ongesteld) 1 januari - 35 dagen Waar de + achter staat heb ik positief getest. Denken jullie ook dat dit niet helemaal normaal is? En dat hier wat aan gedaan gaat worden? Of loop ik te hard van stapel? Ik zelf vind het namelijk niet echt prettig, geen idee hebben hoe het gaat lopen. En ook vind ik de variatie te groot. We moeten naar de gyn voor de uitslag van het chromosoom onderzoek, maar ook voor mijn cycli dus was ff benieuwd naar jullie mening.
Hai, Ik heb er geen verstand van maar vind het wel opmerkelijk dat je 4 x positief test en in alle gevallen gaat het ook erg vroeg weer mis. Dus nee, vind niet dat je te hard van stapel loopt. Zou zelf ook graag willen weten hoe dit kan. Laat je weten hoe je afspraak is vergaan morgen? Groetjes, K
Voor de keren dat het mis is gegaan ben ik al onderzocht, daar is de uitslag van het chromosoom onderzoek ook voor. Hormonen waren toen goed, maar die cycli die ik nu heb zijn voor mij ook zo verwarrend. Ik laat zeker even weten hoe het gegaan is.
Brrrr, krijg er kippenvel van. Elke keer die vreugde als je een positieve test in handen hebt en dan daarna ........ ohhhhh. Nee, je loopt naar mijn idee dus absoluut niet te hard van stapel, dit is hoe dan ook niet goed. Ben erg benieuwd wat de gyn ervan zal zeggen en of ze actie kunnen ondernemen. Heel veel sterkte!!
het is wel erg onregelmatig inderdaad.. Maar dat kan ook komen door al die (v)mk.. je hele hormonalehuishouden zou ontregelt kunnen zijn