HOOP , dat je snel weer uit je dipje bent. ik zelf heb gelukkig nog geen dipjes meegemaakt mbt zwanger worden. maar lijkt mij erg naar.......... succes meid. liek.
Meiden dank je wel voor jullie lieve reacties, jullie hebben mij echt opgepept. Ik ben blij te horen dat ik niet de enige ben die er last van heeft. Gisteravond toch nog ff een flinke huilbui gehad en toen was het over, ga nu naar de volgende ronde alleen wordt dat niks omdat mijn mannetje zaterdag al voor 3 weken op zakenreis moet. Ook niet zo erg hebben we even een maandje rust en geen spanningen. Misschien is dat ook wel eens een keertje goed. Liefs Nikki. Heb trouwens gisteravond ook nog 2 repen chocola op
nou toch sterkte gewenst.... en mensen al dat gepraat over chocola??? was net van mijn verslaving af, maar ben de laatste dagen alle kasten aan het onderzoeken of er nog iets van chocola te bekennen is lekkkkkkeeeerrrrr ccchhhooocccoolllaaa....... groetjes babs
snap hellemaal wat je bedoelt meid had het de laatste keer ook heel erg hoop dat je weer een beetje bij gekomen bent veel succes in de volgende ronde liefs mieke