Hallo meiden, ik weet sinds gisteren dat ik helaas ook PCO heb. Tijdens de echo was er een hele tros druiven rond mijn eistokken te zien. Het grootste blaasje was maar 6,5 mm groot..... dus ik kan nog lang geen eisprong hebben. Vandaar dat ik eerst een middel (duphaston) krijg om mijn menstr. op te wekken, om vervolgens met Clomid 50 te kunnen beginnen. Maar nu mijn vraag: ik heb dan wel geen eisprong en deze zit er ook niet aan te komen, maar ik heb zo vaak buikpijn! Gemene steken en gerommel en een opgeblazen gevoel. Ook voelt mijn buik vaak hard aan. Is dit een normale verschijning bij PCO? Herkent iemand dit ook? Makkie xx
Makkie ik heb dit ook hoor sinds ik onder controle loop en mijn cyclussen meer normaler worden heb ik minder buikklachten. Ik heb voordat ik aan de provera en clomid zat soms nachten liggen janken van de pijn. Nog steeds veel stoelgangsproblemen
ik heb vanaf mijn 13e bij de gyn gelopen voor buikpijn en harde buiken, en heb ook pco, dus dit gaat idd samen ja en hoort er (helaas) bij