wondje baarmoedermond.....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door melissa, 17 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melissa

melissa Actief lid

28 mrt 2006
    219
    0
    0
    Nou gister helemaal doodgeschrokken zeg......

Had een lekker stuk gefietst en ik stapte van mn fiets af en moest gelijk ontzettend nodig plassen.( je herkent het vast wel!!) Dus ik met gekruiste benen naar de wc, zie ik met het afvegen dat ik bloed ben verloren!!!

Weet je wat ik als eerste dacht?? Oh ben ongesteld geworden, :confused: maar de eerste seconde daarna wist ik natuurlijk dat dat helemaal niet kon!!

Gelijk naar de vk gegaan, en die heeft me even onderzocht.
    Omdat ik verder nergens last van had, buikpijn of iets dergelijks, stelde ze me al snel gerust door het hartje te laten horen. :D
    Het is een wondje op de baarmoedermond, dat gesprongen is, kan verder geen kwaad.
    Mag alleen een weekje niet vrijen :cry: zodat het wondje een kans krijgt om te genezen.
    Dus mocht iemand ooit wat bloed verliezen denk niet gelijk aan het ergste!!
    Liefs Melissa

2. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Melissa !

Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent zeg ! Gelukkig dat het meeviel.

De baarmoedermond, maar ook de vagina bloeden sneller dan normaal. Ik denk dat wondjes ook sneller ontstaan daardoor. Op dagen dat ik heel vaak moet plassen wordt het van het afvegen soms ook een beetje schraal of heb ik een klein wondje.

Maar ... dat kleintje is af en toe goed in beweging ! Dat stelt je dan helemaal gerust !

Groetjes,
    Nikki F

3. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Heb ik ook een keer gehad bij zes maanden (1ste)zwangerschap....ik schrok zo erg. We moesten meteen al huilen, maar het was dan ook wel aardig wat bloed.

Later bleek het ook een wondje te zijn, we hadden ietsjes te heftig gevreen...... :oops: :oops: :oops: :oops:

Nu doen we het maar op z'n egeltjes. :oops:

Deel Deze Pagina